Gjest Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Fant denne. http://www.youtube.com/watch?v=f6VOPiis6iQ&feature=related Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Oppdaget i dag hvor gøy det er å studere japansk. Jeg har studert det i noen måneder nå, men det var først i dag at jeg kjente at jeg virkelig likte å lære det. Håper at det ikke er alt for lenge til jeg kan lese Hiragana uten problemer og begynne å fokusere på Katakana og Kanji istedet. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Sitter å ser på In the Name of the Father, fortsatt like bra som den første gangen jeg så den på ungdomsskolen. Liker flyten på det irske språket, fascinerende. Skal reise til Irland for å få sett landskapet og kulturen, en eller annen gang. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Jeg er våken på en fridag, og det er dagslys. Det er jo helt insane. La meg klokka 01:00, våkna 03:40 av en kompis som ringte meg på skype, spilte deretter CSS sammen med han helt til NÅ. Vi fant på mange taktikker og eide alle mann. Fun. Nå gjelder det å holde seg våken til 22:30 sånn at jeg kommer meg på skolen i morra. Få levert noen jobbsøknader og gjøre ferdig skoleprosjekt, så kan jeg føle meg bra. Endret 15. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 At været fortsatt er mildt og håper det holder seg slik fremover en stund til. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) http://open.spotify....L9j2fzmsxjjK7HD JEG BLIR SÅ VÅT I BUKSA. "We're On Our Way" Show your hands If you need a new coat of paint If your bones are now heavy things Like anchors hidden somewhere 'neath your skin Or if your head's just an empty box If your heart has become spare parts If your days are now just something you must bear Well, oh, it seems you're a lot like me You dug yourself into places You never thought you would be But don't you fret, and don't you mind The only constant is change And you never know what you'll find Yeah, tomorrow I might wake up nice and clean And I might believe the things I said I didn't mean And this might turn and wind up just the way we'd dreamed And I might become the things I swore I'd always be Endret 15. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 At vinteren aldri kommer Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 At vinteren aldri kommer Når vinteren kommer, da blir det mye hvitt rundt om kring i gatene...lmao 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Rettelse: at det ikke er sinnsykt kaldt og snø og slaps overalt. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 At været fortsatt er mildt og håper det holder seg slik fremover en stund til. Håper på fem varmegrader frem til nyttår! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Håper på fem varmegrader frem til nyttår! 50cm snø på julaften, og la alt regne vekk i 10 varmegrader dagen etter. 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 CS:S + http://youtu.be/MQupkRJio_Y?hd=1 = ultimate gaming comboen. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 50cm snø på julaften, og la alt regne vekk i 10 varmegrader dagen etter. Ok, den kan jeg gå med på. 50-70cm snø til jul er fint, men slaps er ikke fint. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Hva faen feiler det meg?! Sitter og bekymrer meg, når jeg kan ta alt med stoisk ro og gi faen. Fuck alt! Verden er meningsløs! Problemene mine betyr ingenting! TJOHEI Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Om verden er meningsløs, hva er da vitsen med å leve? Tsk tsk, kjedelig påstand. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) CS:S + = ultimate gaming comboen. What the fucking fuck Endret 15. november 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) - Endret 15. november 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Army of The Pharaohs. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Army of The Pharaohs. Support! 1 Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Om verden er meningsløs, hva er da vitsen med å leve? Man lever for å gi livet mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå