010011110100110101000111 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Vurderer å snu hele døgnrytmen min på huet. Legge meg klokka 8 og stå opp klokka 4. Får jo ikke gjort en dritt før de to siste timene på skolen uansett. Kan jo da våkne kl.4 og ta en joggetur eller noe, så dusje og gjøre leksene jeg skal den dagen og spille ett spill eller gjøre noe som får hjernen igang så jeg faktisk klarer å gjøre noe... Ser ikke noen grunn til å ikke gjøre det sålangt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Resten av det normale samfunnet har lagt opp til at du sover mellom 00:00 og 06:00 (+/- noen timer på hver side). Det er et godt argument mot en dårlig døgnrytme. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 22.00 - 06.00. Anbefales On-topic: Fikk 6'er på en teoretisk oppgave i gym! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Resten av det normale samfunnet har lagt opp til at du sover mellom 00:00 og 06:00 (+/- noen timer på hver side). Det er et godt argument mot en dårlig døgnrytme. "The notion that 'Anything society does is right because society chose to do it,' is not a moral principle, but a negation of moral principles and the banishment of morality from social issues." Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Ayn Rand er død. La henne ligge i fred. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Ville bare finne en plass å bruke den quoten på, det passa jo nesten. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Det mest praktiske hadde jo vært å ikke hatt behov for søvn i det hele tatt slik jeg ser det. Gjør unna "arbeidsuka" på ca. et og et halvt døgn så har du fritid resten av uka. Endret 13. november 2012 av aGal Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Ingen behov hadde vært greit. Hele livet handler jo om å tilfredstille et eller annet. 1 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 22.00 - 06.00. Anbefales On-topic: Fikk 6'er på en teoretisk oppgave i gym! Tenkte å starte med dette, vil jeg få gjort mer om morningen før skole så prøver jeg 21.00 - 05.00 istedenfor. hvis det ikke funker så går jeg enda ett hakk. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg tror jeg har en sperre mot å legge meg tidlig. Funker dårlig hver eneste gang. Når jeg skal opp kl 0600, ender med at jeg slokner i 2-3 tiden, drar på jobb, kommer hjem, og tar noen timer på øyet. Funker fjell. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Ingen behov hadde vært greit. Hele livet handler jo om å tilfredstille et eller annet. Jeg, også, skulle ønske jeg var en amøbe som bare fløt rundt i vannet. Ingen bekymringer, ingen behov, ingen tanker...aaah, herlig Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg, også, skulle ønske jeg var en amøbe som bare fløt rundt i vannet. Ingen bekymringer, ingen behov, ingen tanker...aaah, herlig 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Ingen behov hadde vært greit. Hele livet handler jo om å tilfredstille et eller annet. Du glemmer visst hvor fantastisk godt det føles å bli tilfredsstilt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Du glemmer hvor kort det varer, hvor fort man glemmer det og leter etter neste tilfredsstillelse. 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Tilfredstillelse er helt inviduelt. Noen finner det tilfredstillende å leve i naturen, andre i urbane miljø. Enkelte er dendrofile, andre pedofile. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Det urbane miljøet fører med seg helt andre behov og bekymringer enn i naturen. Det verste som skjer ute i naturen er at man blir sulten, tørst og kald, muligens død. I vårt moderne samfunn er det derimot millioner av andre sorger. Å komme forsent til bussen er jo et lite helvete for mange ser det ut til. Man får ikke kjenne de sterke behovene etter det mest grunnleggende, og av en eller annen grunn gir det rom for tusenvis av små behov for ting som man egentlig ikke trenger. For å sitere Into the Wild: "At long last he was unencumbered, emancipated from the stifling world of his parents and peers, a world of abstraction and security and material excess, a world in which he felt grievously cut off from the raw throb of existence.” Endret 13. november 2012 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 coyotemannen, enig med deg. Ingen ting er som tryggheten av et bål som brenner langt ute i marka, en frisk bekk med rent vann og muligheten for å skaffe maten helt selv. Langt borte fra alskens urbanitet! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Det urbane miljøet fører med seg helt andre behov og bekymringer enn i naturen. Det verste som skjer ute i naturen er at man blir sulten, tørst og kald, muligens død. I vårt moderne samfunn er det derimot millioner av andre sorger. Å komme forsent til bussen er jo et lite helvete for mange ser det ut til. Man får ikke kjenne de sterke behovene etter det mest grunnleggende, og av en eller annen grunn gir det rom for tusenvis av små behov for ting som man egentlig ikke trenger. For å sitere Into the Wild: Enig i det du sier. Men det forandrer jo fortsatt ikke det faktum at det faktisk finnes de som liker det samfunnet har blitt til. "One man's trash is another man's treasure" Er ikke alle som vil kjenne på de grunnleggende behovene, som liker å leve med ting man ikke trenger. Enkelte har det jo i overflod. Lenke til kommentar
G Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Å se damer posere som en "gakk-gakk". Dette er Elle Fanning (søster til Dakota Fanning) Dette bildet var bedre (12 år gammel) Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Ja, du liker når de er 12. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå