Slimda Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Klaypex, Deadmau5 og ES P. Ikke verst! ES P fant jeg via forumet. Deadmau5 har jeg vært på konsert med, og Klaypex fant jeg via en Corridor Digital- . Flere gode tips? Mezzoforte <3<3 Pappa kjøpte en skive til anlegget sitt, siden han ble anbefalt det grunnet innspillingskvaliteten. (Hifi-folk, gærne). Viste seg å være genial musikk. Var dessverre syk når de var på konsert her i Oslo sist. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 ES P fant jeg via forumet. Deadmau5 har jeg vært på konsert med, og Klaypex fant jeg via en Corridor Digital- . Flere gode tips? ES P fikk jeg høre av coyotemannen, han fortjener en takk. Blackmill, Gramatik, Chinese Man, Nit Grit, Mimosa, Metaform, Emancipator, Pretty Lights, Morcheeba og Wax Taylor. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Interessant. Tar en titt på jobb, isteden for å henge meg med telefonkabelen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Nana Endret 11. november 2012 av Lami Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Å komme på at jeg hadde lagt på nytt sengetøy tidligere i dag, kombinert med et godt og kaldt rom gjorde meg veldig glad nå :-) Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Alltid digg å legge seg når man er nydusjet i nytt sengetøy. En glede man aldri vokser ifra! 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Pfsh. Alltid digg å legge seg. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Pfsh. Alltid digg å legge seg. Jo, ja, nei. Du har vel behov for skjønnhetssøvnen, så du er unnskyldt. Må jo forhindre aldringstegn Endret 11. november 2012 av Cakenommy 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Imotsetning til kvinner, så ser menn bedre ut, jo eldre de blir. Bevis: Sean Connery. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Enig i den! Finnes flere bevis enn Sean Connery ute og går da. Babyfaces har aldri vært noe tiltrekkende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Sean Connery var det første jeg kom på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Nana Hva? Var du redd for at jeg skulle anbefale deg å ta en bolle? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) jaeeee for jeg har nettopp pusset tennene Endret 12. november 2012 av Lami Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Klarte å stå opp i dag. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 FUCK YEAH Ikke bare klarte jeg målet jeg hadde satt meg for ca en måned siden, om å komme til det nivået jeg var på før jeg fikk diagnosen ME, men satt ny rec på tid og strekning. Til tross for feber, smertehelvete der Paralgin Fortê såvidt holder, lite matlyst og underskudd på søvn. Så jævlig verdt det å presse seg gjennom alle smertene, nære besvimelser, melkesyre og å føles ut som du puster gjennom et sugerør for den mestringsfølelsen man får. Avhengighetsskapende, blir rusa på følelsen! Hva enn som venter rundt neste sving. Come at me! Jeg er klar 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Come at me! Obligatorisk. (stå på) 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Skolen min er awesome, den har skjenkebevilgning og man kan ta med hunder inn og wtf. Alt er lov. 2 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Holder på å lære Photoshop, og blir stadig overrasket over alle mulighetene. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå