sykkeliten Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Naboen kom med ett nett med poløl som takk for at jeg har hjulpet ham med noen greier. Det gjorde meg glad. Har det hyggelig med en liten øl også. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 JEG HAR NETTOPP FÅTT JULEGAVER OMG hele Tolkien-samlinga, med mer. (artig at ingen andre i slekta har gitt en gave som passer meg så bra noensinne, lol ass) NAILED IT! lol, skulle likt å sett trynet ditt om jeg faktisk hadde fullført gaven Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Lurer fælt på hva det var for noe! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Du var sikkert for stresset til å få det med deg. Hadde tenkt å utvide Soundcloud'en din, og ordne noe shiet fra 345. Pluss enten sprit eller noe øl. Kommer fint med i høytiden, haha! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Du var sikkert for stresset til å få det med deg. Hadde tenkt å utvide Soundcloud'en din, og ordne noe shiet fra 345. Pluss enten sprit eller noe øl. Kommer fint med i høytiden, haha! Du burde gi han en blowjob. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Du burde gi han en blowjob. Behøver ikke å gi han noe, ettersom det er slutt. Å overraske med gavekort på seksuelle aktiviteter (blowjobs) eller for eks sexy undertøy er moro. Ser ikke på det som å gi en gave, ettersom begge partene liker det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Du var sikkert for stresset til å få det med deg. Hadde tenkt å utvide Soundcloud'en din, og ordne noe shiet fra 345. Pluss enten sprit eller noe øl. Kommer fint med i høytiden, haha! Haha stemmer, nå husker jeg at du sa det! Jeg lå enda og sov i bakrus når du ringte på... Mer hjernedød enn stressa på det tidspunktet. Det er jo insanely accurate med tanke på ting jeg hadde kommet til å satt pris på og hatt bruk for. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Min nye ride Ut å leke sivil idag, skremme litt horekunder Har du kjøpt stasjonsvogn? Satt barn på ei av pyntejentene dine? 3 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Har du kjøpt stasjonsvogn? Satt barn på ei av pyntejentene dine? Hahaha! Ikke akkurat en bil som gir meg cred der i gården. Kjeda meg så tenkte jeg kunne handle meg noe jeg selv hadde lyst på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Behøver ikke å gi han noe, ettersom det er slutt. Å overraske med gavekort på seksuelle aktiviteter (blowjobs) eller for eks sexy undertøy er moro. Ser ikke på det som å gi en gave, ettersom begge partene liker det. Keep me out of this! Ø hø hø hø hø 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Hahaha! Ikke akkurat en bil som gir meg cred der i gården. Kjeda meg så tenkte jeg kunne handle meg noe jeg selv hadde lyst på. Hmm, jeg kjeder meg så jeg tror jeg kjøper en bil. Endret 11. november 2012 av Kammizez 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hva slags bil? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hmm, kjeder meg så jeg handler meg havregryn som jeg kan leve på til neste stipend. 3 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Keep me out of this! Ø hø hø hø hø Pfft, tror du liker å bli misbrukt, jeg hahah! OT: Filmen Brave. Koslig film med ett bra budskap. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hmm, kjeder meg så jeg handler meg havregryn som jeg kan leve på til neste stipend. De siste dagene har jeg spist sigarettfilterene mine. Får ikke stipend før om noen dager 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kanskje du skulle spart penger frem til du ble student da. 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Mhm, mye penger til overs på videregående. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kanskje du skulle spart penger frem til du ble student da. Ikke kom og si at du tjente så mye penger på vgs at du kan leve slik som du gjør nå. /kursiv Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Ikke kom og si at du tjente så mye penger på vgs at du kan leve slik som du gjør nå. /kursiv Jobbet bare en dag i uken (4t) og en del i feriene. Hadde vel et snitt på 3k på videregående. Men jeg bruker ikke pengene jeg tjener. Er oppvokst med sparing opp etter ørene. Kjøper jeg noe nytt, selger jeg det gamle osv. Minst mulig utgifter. Nå lever jeg kun av studielånet og har 50k igjen på sparekontoen utenom BSU og aksjer. Endret 11. november 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Men så har faren din kjøpt en leilighet, så du slipper en leie på mange lapper i måneden. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå