Netrum Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg har 12 bokser mack pilsner og 2 bokser nordlandspils i kjøleskape. Samt en pose med Lays salt potetgull. Jeg e lykkelig Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 52854 ganger* Enkelt, ved å ha sangen på repeat fra klokken 00:00 1. desember til klokken 23:59 24. desember. Gjør dette i 5 år på rad. Var et par ganger hvor jeg måtte ta pause, siden jeg holdt på å bli kasta ut av kollektivet på grunn av at jeg kun hørte på den, og en gang hvor samboeren min sa at han kom til å knuse PC-en min med øks om jeg ikke skrudde av låta. Hahaha, det der er noe av det morsomste jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Han har jo ikke hørt låta 50 000 ganger. Den har stått på konstant, og han har bare vært i nærheten av PC-en i noen minutter. Jeg har vært i nærheten og hørt på sangen så ofte som jeg har kunnet. Den har selvfølgelig stått og gått når jeg har sovet, men jeg har den også på mobilen og MP3-spilleren og har hørt på den på vei til skole og jobb, i kantina, på butikken, på fest etc. Han er en smurf, ikke et troll. Men fortsatt; hvordan i helvete klarer du å høre på den 50.000 ganger? Null stress. Det er en fantastisk bra jingle. Jeg gleder meg allerede til første desember. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Spill av begge samtidig! *gta og reggae* Kult! Jeg skal begynne å høre på reggae. Endret 9. november 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 ... hvordan har du greid å høre på Coca Cola Christmas 40.000 ganger? Hvordan fant du ut det? Link til sangen? Handlet meg bil Igjen? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) "Kan jo kje bare ha det kjekt, må jo ha det litt show åg" Endret 9. november 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 For et idiotisk uttrykk. Det gir ingen mening. Det går ikke an å ha det show. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Hvordan fant du ut det? Link til sangen? Igjen? Linken til last.fm-brukeren hans i signaturen. EDIT: Og når vi er inne på signaturen din, Datasmurf. Jeg er glad for at du nevnte Planet Funk - Chase the Sun som en perfekt sang. Jeg begynte å høre på den etter at jeg leste posten din, og den er fortsatt herlig! Endret 9. november 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Bubblegum dance og danseband Endret 10. november 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) http://open.spotify....HCwKsXnpRh5scHz http://open.spotify.com/album/1ZFjvEN3C2J1Q1xVhu2YaC Endret 10. november 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 JEG HAR NETTOPP FÅTT JULEGAVER OMG hele Tolkien-samlinga, med mer. (fikk det av eksen. Skulle egentlig få det til jul men siden at det ble slutt så var hun grei nok til å gi det som gave likevel) (artig at ingen andre i slekta har gitt en gave som passer meg så bra noensinne, lol ass) (hvorfor skriver jeg i paranteser) (jeg prøver å hviske sånn at hun ikke hører det) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Håper du er takknemlig ovenfor eksen uansett. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Håper at jeg ikke ga inntrykk om noe annet. Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Du ga ikke inntrykk hverken den ene eller andre veien. (heldiggris) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Min nye ride Ut å leke sivil idag, skremme litt horekunder Endret 10. november 2012 av Amberlamps 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Steike. Den vil jeg ha. Kan jeg få litt penger av deg? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Du kan få kjøpe den av meg Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Vært flink pike å bakt farsdagskake. Overrasker meg selv stadig vekk! Endret 10. november 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå