Amberlamps Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ting tar tid, men endelig fått opp litt bilder på veggene! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Linux er så jævla frustrerende operativsystem. apt get -blabla... Eneste grunnen til at jeg tenker å dual boote nå med Win og en Linux dis. er at det er bedre til hacking. Hva som gjør med glad nå.. hmmm. Må vel være at det er fri på fredag Og denne: Endret 5. november 2012 av Lami Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 I sense rage inc.... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Linux er så jævla frustrerende operativsystem. apt get -blabla... Eneste grunnen til at jeg tenker å dual boote nå med Win og en Linux dis. er at det er bedre til hacking. Hva som gjør med glad nå.. hmmm. Må vel være at det er fri på fredag Og denne: Hotlinker til 4chan. Hacker. Endret 5. november 2012 av Gavekort 7 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Synes terminalen i linux er stress. Hacker. 8 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 ^- Beste tre postene på rad jeg har sett Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Hotlinker til 4chan. Hacker. Ja, hva skulle jeg gjort da? Endret urlen? Funnet noe annet? GIFen har ingen sammenheng med det over. Endret 5. november 2012 av Lami 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Hotlinking til 4chan er dårlig idé da bilder og poster derfra forsvinner. Poster du fra feks /b/ forsvinner det i løpet av omtrent minutter. Endret 5. november 2012 av Zodihax Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg har endelig fått igjennom søknaden til 5 måneder språkskole i Italia. Det skal bli så sinnsykt deilig. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Fikk omsider lagd noe musikk som jeg er halvfornøyd med. Alle prosjekter bør starte som tanker i hodet før man setter seg ned og fikler, ellers har man ingen retning å gå etter. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Fikk omsider lagd noe musikk som jeg er halvfornøyd med. Alle prosjekter bør starte som tanker i hodet før man setter seg ned og fikler, ellers har man ingen retning å gå etter. Post det da plz Jeg fylte på 100 spenn på kontantkortet nylig fordi jeg er fattigkar og ikke ville bruker mer selv om det blir billigere om jeg fyller på 150 eller 200 mnd og så fikk jeg 100 gratis sms fra Chess i denne måneden! Vanligvis bruker jeg ikke så mye mobil men i de siste mnd har det blitt mye mer, så nå skal jeg sende dritmasse SMS. Har hatt det i sånn 6 dager og har 92 igjen så det går kanskje litt sakte men jeg skal finne en måte å bruke opp hver eneste gratis sms. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Får vel spille litt videre på Super Mario All Stars. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Post det da plz Det er ikke ferdig LOLZ. Poster det sikkert under egenprodusert kultur for driver ikke med spam da lol ass jeg skal finne en måte å bruke opp hver eneste gratis sms. 47281760 Endret 6. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Cyanvisual Tony Arntsen? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 send en melding til en venn, velg legg til mottaker og velg personen 100 ganger. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Med abonnementet jeg har nå har jeg 600 gratis MMS i måneden. En gang skal jeg bruke de alle! En gang! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hvorfor gidder du betale for 600 MMS i mnd? Tror jeg har sendt én MMS i mitt liv, og det var i 2004-2005 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Betaler vel ikke for det når det følger med i pakken. Har det selv slik, men aldri bedt om å få det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hvorfor gidder du betale for 600 MMS i mnd? Tror jeg har sendt én MMS i mitt liv, og det var i 2004-2005 Du må ha et kjedelig liv som ikke har flere øyeblikk å dele med dine venner. OMG ALTSÅ! Neida, egentlig blir jeg glad for at jeg ikke er den eneste i verden som ikke må sende ut tull i hytt og pine. <3 Synes også det er rart at sånt blir slengt med i pakkene. Jeg nekter å tro at det er noen som bruker det når man uansett har 1gb datatrafikk eller mer i måneden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå