Sexylubb1 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 blablablabla nerd shit Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 blablablabla nerd shit SÅÅÅ sant Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Shitstorms gjør meg glad. 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) På videregående brukte jeg linux på bærbaren min, og Windows på stasjonæren hjemme. Skolen jeg går på nå bruker kun Mac, når jeg kommer hjem er det Windows igjen. Har vært fornøyd med alt jeg. Får alltid gjort det jeg ønsker. EDIT: MED ANDRE ORD DERE HØRES UT SOM KVINNFOLK. Endret 5. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Wait... Linux folka bruker boot tid som argument, men har maskina på 24/7 noe som betyr at de ikke booter den... Ser ikke grunnen. Vi trenger ikke å reboote, men om vi først skal så er det superiour på boot-tid også. mao: Overlegent Så de 5 sekundene du sparer på boot-tid hvert år er superior og et veldig godt argument for linux? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Så de 5 sekundene du sparer på boot-tid hvert år er superior og et veldig godt argument for linux? Ja, men chroot er ett bedre ett. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Wait... Linux folka bruker boot tid som argument, men har maskina på 24/7 noe som betyr at de ikke booter den... Ser ikke grunnen. Vi trenger ikke å reboote, men om vi først skal så er det superiour på boot-tid også. mao: Overlegent Så de 5 sekundene du sparer på boot-tid hvert år er superior og et veldig godt argument for linux? Forstår du ikke at jeg prøver å si at Linux er superior på alt? Om jeg skal skru av, skru på, bruke, fikse, modifisere, vedlikeholde etc. etc. 5 sekunder er tid jeg har, men sier ikke nei til å spare 5 sekunder om jeg kan. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 5 sekunder er tid jeg har, men sier ikke nei til å spare 5 sekunder om jeg kan. Dersom jeg skal innstallere linux må jeg finne en distro, tweake, customize og bla bla bla. Dette tar meg nok et par timer, hvertfall minst én time. For å tjene igjen den tiden jeg tapte på å innstallere, må jeg reboote veldig mange ganger. Men siden man tydeligvis ikke rebooter linux så sparer jeg heller aldri noe tid. SUCK ON THAT LOGIC Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Dersom jeg skal innstallere linux må jeg finne en distro, tweake, customize og bla bla bla. Dette tar meg nok et par timer, hvertfall minst én time. For å tjene igjen den tiden jeg tapte på å innstallere, må jeg reboote veldig mange ganger. Men siden man tydeligvis ikke rebooter linux så sparer jeg heller aldri noe tid. SUCK ON THAT LOGIC Du har tydeligvis aldri brukt Linux. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Flott å ha mye på papiret, men når 90% av det ikke gjør noe forskjell i praksis så ser jeg ikke helt grunnen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Du har tydeligvis aldri brukt Linux. Jo, jeg brukte det faktisk et helt år. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Flott å ha mye på papiret, men når 90% av det ikke gjør noe forskjell i praksis så ser jeg ikke helt grunnen. Kanskje ikke bare boot, men alt er raskere, så det blir til sammen en gevinst ut av det. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 >90% ikke gjør forskjell i praksis Neida, for det å kunne faktisk ha ett tiling WM er ikke praktisk i det hele tatt. Det er heller ikke praktisk med å kunne scripte hva som helst, og det er IHVERTFALL ikke praktisk med recovery-tools HVIS det skulle gå gale. Og nei, den shitty "tile" featuren i Windows er ikke tiling. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jo, jeg brukte det faktisk et helt år. Så hvor i din Linux-opplevelse var det du følte deg tvunget til å modifisere systemet ditt i en time? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 In other news, Linuxnerder innser ikke at desktop-linux er en nisje. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det innser vi. Det gjør det ikke mindre overlegent. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Så hvor i din Linux-opplevelse var det du følte deg tvunget til å modifisere systemet ditt i en time? I min første? Er jo så mye forskjellig man kan gjøre, så ja, da gjør man det. Tror jeg lekte med det i veldig mange skoletimer. Men jeg mente ikke innlegget mitt seriøst, da. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Skal vi la denne tråden omfatte hyggelige ting eller slenge enda en flamewar på lista med Windows vs Linux wars, som allerede er oppe i tusentallet? OT: Deilig med musikk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Nei! Musikk er noe dritt! Helg uenig med din påstand! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 It sure is sweaty in here. Gjør meg glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå