Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var et eksempel. I 99% av tilfellene er det null grunn til at pcen behøver å stå på 24/7 over lengre perioder.

Angående drivere som skaper BSOD. Har ikke hatt en driver BSOD eller BSOD generelt på over 1 år nå (annet en HK problemer som oppstår like mye i Linux). Jeg installerer ekstremt mye forskjellige beta drivere til det ene og det andre på pcen min. Ulisensierte drivere for diverse ting jeg plugger i maskina som kan veldig suspekt til tider. Jeg ser virkelig ikke hva slags drivere du/dere "putter i maskina" som kan skape så store problemer.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Det var et eksempel. I 99% av tilfellene er det null grunn til at pcen behøver å stå på 24/7 over lengre perioder.

Because we can. Skrur aldri av mine datamaskiner. Serveren min er på 24/7 og laptopen min går kun i hvilemodus.

Vel, jeg kan også. Nå som jeg sover nesten oppå datamaskina mi så står den ikke på om natten. Jeg kan lett sette opp en windows server og en windows laptop til å gå 24/7 uten problemer.

Lenke til kommentar

Angående drivere som skaper BSOD. Har ikke hatt en driver BSOD eller BSOD generelt på over 1 år nå (annet en HK problemer som oppstår like mye i Linux). Jeg installerer ekstremt mye forskjellige beta drivere til det ene og det andre på pcen min. Ulisensierte drivere for diverse ting jeg plugger i maskina som kan veldig suspekt til tider. Jeg ser virkelig ikke hva slags drivere du/dere "putter i maskina" som kan skape så store problemer.

Poenget er at det skjer. Jeg har forøvrig ikke sagt at det har skjedd meg, men jeg vet at det skjer noen. Jeg påpeker bare dårlig arkitektur. :D

Lenke til kommentar

Vel du klagde jo på at windows ikke ville starte skikkelig og at reg. ble fucka opp med en gang. Kan fortelle en ting. PC'en min sto på i 60 dager i fjor uten noe problemer. Windows har hvert installert i rundt 1 år på den ene maskina mi og den starter like fort nå som ved nylig reinstallasjon.

Ett ord beskriver det du klager over: Brukerfeil...

60 dager?

Bitch please :p

1352125422.png

Lenke til kommentar

Because we can. Skrur aldri av mine datamaskiner. Serveren min er på 24/7 og laptopen min går kun i hvilemodus.

Vel, jeg kan også. Nå som jeg sover nesten oppå datamaskina mi så står den ikke på om natten. Jeg kan lett sette opp en windows server og en windows laptop til å gå 24/7 uten problemer.

Good luck.

Lenke til kommentar

Poenget er at det skjer. Jeg har forøvrig ikke sagt at det har skjedd meg, men jeg vet at det skjer noen. Jeg påpeker bare dårlig arkitektur. :D

Du vet det skjer noen. Er disse "noen" folk som går inn for at de skal gå galt, eller bare skjer det helt tilfeldig? Det er vel ikke 100% umulig å kræsje Linux heller vet du.

Lenke til kommentar
Du vet det skjer noen. Er disse "noen" folk som går inn for at de skal gå galt, eller bare skjer det helt tilfeldig? Det er vel ikke 100% umulig å kræsje Linux heller vet du.

Nei, men jeg har ihvertfall gode recovery-tools istedenfor å måtte reinstallere.

Nei, safe-mode teller ikke, fordi den kan fortsatt BSOD under safe booting (drivere relatert til hovedkortet). Forøvrig kan du heller ikke skifte hovedkort uten reinstallasjon.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Nei, men jeg har ihvertfall gode recovery-tools istedenfor å måtte reinstallere.

Nei, safe-mode teller ikke, fordi den kan fortsatt BSOD under safe booting (drivere relatert til hovedkortet). Forøvrig kan du heller ikke skifte hovedkort uten reinstallasjon.

I alle mine år med Windows har jeg ikke rørt safe-mode en eneste gang. Det har rett og slett ikke hvert grunn til det.

Jeg kan også bytte SSD'en min med windows på fra en pc til en anen uten problemer.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

60 dager?

Bitch please :p

Hva er det du vil bevise?

sensurert@sensurert:~$ uptime
15:31:36 up 346 days,  4:03,  1 user,  load average: 0.00, 0.01, 0.05

At det var snakk om windows som ikke har en dritt med linux å gjøre, kjører noen linux servere å serru.

1352126385.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...