Need44speed Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Julemat er overskrytt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Pinnekjøtt er faen ikke oppskrytt. Det skal jo uansett bare spises en gang i året og det er på julaften. Så fy skam deg du som spiser det føre julaften. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Man skal da ikke spise pinnekjøtt til jul. Det er ribbe og medisterkaker som gjelder! Endret 4. november 2012 av TMB Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Jeg sverger, hvis dere begynner å snakke om julemat jeg ikke liker her, så kommer jeg til å påpeke hver eneste post med hvor teite dere er og gi eksempler på mat dere skal like istedet. Endret 4. november 2012 av Coffey 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Man skal da ikke spise pinnekjøtt til jul. Det er ribbe og medisterkaker som gjelder! Man skal spise alt! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Sånn østlandsk julemat er helt sprøtt, Pinnekjøtt er enormt mye bedre. Men en ting vi alle kan være enige i er at Rømmegrøt er kjempegodt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) At jeg oppdaget denne siden: besteveralbums.com/yearstats.php?y=2012&page=1 Endret 4. november 2012 av Gjest Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg forsto ikke helt hva den siden er utenom at det visstnok skal være en samling av gode albumer og Animal Collective sin Centipede HZ var relativt høyt rangert så det var sikkert ikke så gale. Har du lyst til å elaborere så kan jeg lese det i morgen når jeg ikke skal til å legge meg. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Man skal da ikke spise pinnekjøtt til jul. Det er ribbe og medisterkaker som gjelder! Man skal spise alt! This. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Man skal da ikke spise pinnekjøtt til jul. Det er ribbe og medisterkaker som gjelder! Ribbe er faen ikke godt. Folk lurer gang på gang hver jævla jul hvorfor de legger på seg så satans mye. Vel det er ihvertfall ikke fordi dere slurper i dere ribbefett konstant hele jula. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Didgeridoo er jævlig kult Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Pinnekjøtt er faen ikke oppskrytt. Det skal jo uansett bare spises en gang i året og det er på julaften. Så fy skam deg du som spiser det føre julaften. Neeei. Jeg må jo prøvesmake ... Heheh. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg kan reinstallere OSet mitt uten en eneste reboot. Suck on that winfags. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Jeg reinstallerer ikke OSet mitt. Suck on that. Endret 5. november 2012 av coyotemannen 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Det gjør ikke jeg heller, fordi jeg ikke har ett register som bloater til boot-tidene mine. Jeg eksperimenterte med kexec. Uansett, poenget er at jeg /kan/, og det kan ikke du. EDIT: Systemet mitt krasjer forøvrig ikke på boot hvis en driver er fucked heller. Endret 5. november 2012 av Kaymeerah 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Legger igjen ett ord: Brukerfeil... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hahaha, leste du ikke hva jeg skrev? Jeg reinstallerte ikke OSet, jeg lekte meg med kexec og beviste at det er mulig. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Legger igjen ett ord: Brukerfeil... Er det ikke litt arrogant å påpeke at ~90% av desktopmarkedet er brukerfeil? Men du kommer deg. 4 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Vel du klagde jo på at windows ikke ville starte skikkelig og at reg. ble fucka opp med en gang. Kan fortelle en ting. PC'en min sto på i 60 dager i fjor uten noe problemer. Windows har hvert installert i rundt 1 år på den ene maskina mi og den starter like fort nå som ved nylig reinstallasjon. Ett ord beskriver det du klager over: Brukerfeil... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 60 dager? Imponerende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå