Lami Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Overhørt på bussen i dag: "Nevøen min skal være med i et danseshow på skolen. De skal danse til en sånn macarena-sang eller noe. Jeg tror den het pangpang style." Hahaha. Må ha vært en pensjonist som sa det Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Indeed! Det er kommet DVDrip av Pixars "Brave" ENDELIG! >2012 >fremdeles se på DVDrips >mfw Hva annet skal jeg se på i denne situasjonen? Den er ikke utgitt på DVD noen plass enda, hvertfall ikke i Europa. Jeg har nektet å se telesync siden den kom på kino for mange måneder siden. Nå nå har jeg ventet nok! Blu-ray-rip Endret 3. november 2012 av TMB 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Årets siste båttur før båten settes på land. Full fart med "Welcome Home" av Radical Face på ørene. Da var jeg klar for vinter! Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 En måned med eksamenslesing. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Blu-ray-rip To be fair, det der er de fleste latterlig dårlig på (forutenom anime-scenen). Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Rips er jævla dårlige uansett. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 De fleste blu-ray-rips er helt på jordet. Får bedre kvalitet med dvd-rip. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 De fleste blu-ray-rips er helt på jordet. Får bedre kvalitet med dvd-rip. Selvfølgelig er de helt på jordet når de bruker .AVI og XVid. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Så akkrat en filmscene som var så tragisk dårlig laget at jeg nesten lo meg ihjel. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Så akkrat en filmscene som var så tragisk dårlig laget at jeg nesten lo meg ihjel. Hvilken? Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Var en scene i Spartacus: Vengeance, Spartacus kuttet av ansiktet til en germaner. Altså han splitta hodet i to fra midten, ved å slå oppover mellom haka og halsen. Når han døde, falt en HEL hjerne ut isteden for en halv. Hele scenen var helt latterlig, og jeg lo som bare faen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 At Tuva gikk videre til finalen i Stjernekamp gjør meg glad. Valkyrien Allstars 4 life, yo. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Å bli stoppa på gata av en som spør "var du på tv i går?" JA DET VAR JEG! JEG ER KJENDIS Endret 4. november 2012 av coyotemannen 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hvis du hadde på de samme, grusomme gule buksene kan jeg skjønne hvorfor du ble gjenkjent. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hadde ikke det. Men de gule buksene mine er awesome! Elsker dem hardt! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Å bli stoppa på gata av en som spør "var du på tv i går?" JA DET VAR JEG! JEG ER KJENDIS hvorfor var du på tv? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Fordi jeg kan tilfeldigvis wallflip (en av få i trondheim som bruker fritida på å hoppe rundt i byen som en ape), og Schrødingers Katt ville gjøre et sånt "time-warp" footage med 1000 FPS. Hadde selvfølgelig på min gule treningsbukse. Nå skal det sies at jeg har kompiser som er så sykt mye bedre enn meg, og spurte om de ville bli med. Men de benyttet seg ikke av muligheten. Evt, de skulka ikke for å være på TV og han som ville gjort det var bortreist. Endret 4. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Årets pinnekjøtt er smakt.. fyfaen så deilig Og, ser Star Wars i CMD boksen for øyeblikket.. haha, sykt stilig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå