djgudleif Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Er blakk. Lever på havregryn, ris og pasta. Er ikke det litt sånn kroppsbyggermat? Det passer meg jo perfekt ettersom jeg har tatt opp treningen. ... Jeg er kanskje litt for ivrig på å vri og vrenge på alt for å få noe positivt ut av det. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Er blakk. Lever på havregryn, ris og pasta. Er ikke det litt sånn kroppsbyggermat? Det passer meg jo perfekt ettersom jeg har tatt opp treningen. ... Jeg er kanskje litt for ivrig på å vri og vrenge på alt for å få noe positivt ut av det. Heldigvis ikke så mange dager til da. Fra og med søndag/mandag så er utvalget større 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Amazing! Det ser jeg fram til. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Overhørt på bussen i dag: "Nevøen min skal være med i et danseshow på skolen. De skal danse til en sånn macarena-sang eller noe. Jeg tror den het pangpang style." 2 Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Intro musikken og NCIS: LA. Kommer i godstemning av å se på det haha Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Er blakk. Lever på havregryn, ris og pasta. Er ikke det litt sånn kroppsbyggermat? Det passer meg jo perfekt ettersom jeg har tatt opp treningen. ... Jeg er kanskje litt for ivrig på å vri og vrenge på alt for å få noe positivt ut av det. Bra karbohydratkilder men uten mye proteiner og en god dæsh sunt fett kan man ikke akkurat kalle det byggermat Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Vel, det er ikke for å få sånne syke muskler. Trener for å bli sterkere, ikke større. Bare skape et generelt godt miljø for muskelvekst. Har fått tak i 7 stk makrell nå da, så det blir bra middag en stund framover. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Får ikke mye muskler uten protein, schø' Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Uansett, det er lettere å gjøre noe med kostholdet når man er blakk. Man må spise ting man ikke liker så godt, og gå løs på matlageret sitt. Som er fullt av f.eks havregryn og ris. Det er en kilde til protein, muligens ikke den beste, men hvis man kombinerer det med andre ting og får i seg fett så er det mer enn bra nok til min trening. Jeg prøver bare å finne noe positivt ved å være blakk. Endret 2. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Milliarder av asiater har vel overlevd i hundrevis av år på ris. Så det funker sikkert helt ok som proteinkilde. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Indeed! Det er kommet DVDrip av Pixars "Brave" ENDELIG! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Milliarder av asiater har vel overlevd i hundrevis av år på ris. Så det funker sikkert helt ok som proteinkilde. Ja, satan så muskuløse asiaterene er. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Ja, satan så muskuløse asiaterene er. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Og han der antar jeg får mesteparten av proteinene sine fra ris??? Sett bort ifra at proteinene i ris/havre/pasta ikke er bygd opp optimalt for muskelbygging (dvs. slapp aminosyreprofil) Så er jo karb/protein ratioen også heller elendig fordelt om målet er og få framgang i treningen. Ellers er jeg enig i at det blir lettere og kontrollere kostholdet når man er veldig blakk, men det er ingen unskyldning til å ikke spise nok proteiner. Pleier og spise noe som dette når jeg er skikkelig blakk: Frokost: havregryn i vann med endel scooper proteinpulver, gjerne en banan på veien til skola. Lunch: tunfisk/torsk og ris Middag: tunfisk/torsk, ris og brokkoli/babykålhoder Middag 2: tunfisk/torsk, ris og brokkoli/babykålhoder Kvelds: tunfiskomelett Bruker endel grillkrydder for smaken sin del, smaker uansett høgg men hva faen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 mtp de drev med karate og ninja og den slags i orienten så var de ganske badass selv med et risbasert kosthold Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg skrev "ok". Ikke kjempebra. Uansett gjør det meg glad at postene mine her blir tatt seriøst. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Indeed! Det er kommet DVDrip av Pixars "Brave" ENDELIG! >2012 >fremdeles se på DVDrips >mfw Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Indeed! Det er kommet DVDrip av Pixars "Brave" ENDELIG! >2012 >fremdeles se på DVDrips >mfw Hva annet skal jeg se på i denne situasjonen? Den er ikke utgitt på DVD noen plass enda, hvertfall ikke i Europa. Jeg har nektet å se telesync siden den kom på kino for mange måneder siden. Nå nå har jeg ventet nok! Endret 3. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Blu-Ray rip kom i går. Så den, god kvalitet, både på rip og film Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Herlig! Det så jeg ikke. Da blir det det i stedet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå