Patrick123 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Sitter med min kjæreste kjære i armkroken akkurat nå. Aldri mer alene, aldri mer en ensom en mørk kveld. Fra nå av er det bare deg og meg, ingen andre. Jeg elsker deg, Assassins Creed III. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Ler av alle de desperate forsøkene til en kompis. Fortalte han at han var i friendzone i jan-feb. Har begynt å trene mer, farge håret and shiet. Alt jeg ba han forandre på om han ville ha damer. Er apparently one of a kind, som å finne nåla i høystakken osv. Underholdning! Prøvd seg i over ett år nå. Ololol Friendzone finnes ikke i følge jenter (ref KG). Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Friendzone finnes ikke i følge jenter (ref KG). KG er et helt forvridd nettsamfunn. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) - Endret 30. oktober 2012 av Hyperio Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Ler av alle de desperate forsøkene til en kompis. Fortalte han at han var i friendzone i jan-feb. Har begynt å trene mer, farge håret and shiet. Alt jeg ba han forandre på om han ville ha damer. Er apparently one of a kind, som å finne nåla i høystakken osv. Underholdning! Prøvd seg i over ett år nå. Ololol mmmm, du høres ut som en bitch 4 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 mmmm, du høres ut som en bitch Ok, så om jeg forstår deg riktig, så er jeg bitch pga at jeg sier ifra til han at han er lost i friendzonen? Sier i det minste ifra, slik at han kan bruke tiden på noen andre. Må være lov til å le når han fortsetter å prøve. 7 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Ler av alle de desperate forsøkene til en kompis. Fortalte han at han var i friendzone i jan-feb. Har begynt å trene mer, farge håret and shiet. Alt jeg ba han forandre på om han ville ha damer. Er apparently one of a kind, som å finne nåla i høystakken osv. Underholdning! Prøvd seg i over ett år nå. Ololol Du høres ut som en jente jeg ikke ønsker å bli kjent med. EDIT: En person er forelsket i deg, og du ler av han fordi han vil imponere deg? Endret 30. oktober 2012 av Coffey 6 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) EDIT: En person er forelsket i deg, og du ler av han fordi han vil imponere deg? Det går grenser, man kan ihvertfall ha selvrespekten i behold. Ler han ikke i trynet, er smart nok til å ikke vise det ovenfor han. Så du mener at bare pga at jeg vil le bort hele greia, så er jeg ikke hyggelig mot han? Endret 30. oktober 2012 av Cakenommy 5 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Ser ut som jeg vant en liten diskusjon på internett. Jippi. 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Nei, det er teit av deg å gi han håp med å si hva han må endre på for å få damer, og etterpå le av han når han faktisk har gjort en innsats og fikset seg selv til slik du ville han skulle se ut. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Ser ut som jeg vant en liten diskusjon på internett. Jippi. Gratulerer. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Nei, det er teit av deg å gi han håp med å si hva han må endre på for å få damer, og etterpå le av han når han faktisk har gjort en innsats og fikset seg selv til slik du ville han skulle se ut. Ler av at han fortsatt prøver seg pga at jeg har mistet mange kompiser tidligere som har hatt crush på meg. Det er ikke noe enklere å være på den andre siden av saken skal jeg si deg. Og som sagt så er det min måte å takle det hele på, ler han som sagt ikke i trynet, er ikke noe jeg forteller han. Gir han tips for at han skal ha bedre sjans hos damer, og klare å bevege seg videre mye fortere. 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 I MORRA KOMMER ACCASSIN CREED 3 UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :dribble: :w00t: Aldri hørt om Accassin Creed. Hva er det? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Nei, det er teit av deg å gi han håp med å si hva han må endre på for å få damer, og etterpå le av han når han faktisk har gjort en innsats og fikset seg selv til slik du ville han skulle se ut. Ler av at han fortsatt prøver seg pga at jeg har mistet mange kompiser tidligere som har hatt crush på meg. Det er ikke noe enklere å være på den andre siden av saken skal jeg si deg. Og som sagt så er det min måte å takle det hele på, ler han som sagt ikke i trynet, er ikke noe jeg forteller han. Gir han tips for at han skal ha bedre sjans hos damer, og klare å bevege seg videre mye fortere. Ser ut til at du må slutte å tiltrekke deg alle guttevennene dine. 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Kommer ikke til å forandre noe på meg selv bare pga at de ikke skal bli tiltrukket av meg. De kan heller ta nei for et nei, og bevege seg videre. Lettere for alle sammen. Selvdisiplin er en fin egenskap! 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Cakenommy Skrevet 30. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. oktober 2012 Luremus, si. Ikke uttal deg om du ikke vet noe om. 11 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Jeg skjønner ikke alt fuzzet rundt assasin's creed. Det er AWESOME såklart! Aldri hørt om Accassin Creed. Hva er det? Lykkerusen slo til og det smatt inn to C'er istedenfor to S'er. Hva er problemet? Endret 30. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) man kan ikke drepe sivile da jeg snakker om i spillet Endret 30. oktober 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 man kan ikke drepe sivile da jeg snakker om i spillet Jo, MAN KAN DET hvis man vil. Men det er ikke noe artig i det spillet. Det er langt morsommere å faktisk følge storyen og klatre rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå