dysfunctional Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Mamma har kjøpt ny såpe til badet, så nå lukter hendene mine godt. Endret 27. oktober 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 En kompis sovna på fest. Satte på han et headset som spiller Wing i full guffe. Han sover videre. Hahaha Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 En kompis sovna på fest. Satte på han et headset som spiller Wing i full guffe. Han sover videre. Hahaha gjør det deg glad Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Våknet opp til at jeg har vunnet en sesong av Sam & Max på Steamgifts En kompis sovna på fest. Satte på han et headset som spiller Wing i full guffe. Han sover videre. Hahaha gjør det deg glad En ting jeg liker å gjøre på fester er at om noen har sovnet så dypper jeg ballene mine i blekk og så putter jeg dem i noens munn sånn at de får blå tunge og så tar jeg bilde og setter det som profilbildet dems på Facern. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Game of Trones = Win! A Storm of Swords = Win! Og det ekstremt. Har "A storm og swords" pupper i det fri slik som GoT ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Game of Trones = Win! A Storm of Swords = Win! Og det ekstremt. Hører dette her. Har en som leser boken som ofte beskriver det som "shit is going down", uten at jeg skal spoile noe. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Snø, kulde og mørke. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hører dette her. Har en som leser boken som ofte beskriver det som "shit is going down", uten at jeg skal spoile noe. Har faktisk de to første bøkene liggende i vindusposten. Har bare lest noen kapittel i første boka enda. Blir skuffet over meg selv. Før leste jeg ut en bok iløpet en dag eller to. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hører dette her. Har en som leser boken som ofte beskriver det som "shit is going down", uten at jeg skal spoile noe. Har faktisk de to første bøkene liggende i vindusposten. Har bare lest noen kapittel i første boka enda. Blir skuffet over meg selv. Før leste jeg ut en bok iløpet en dag eller to. Er skuffende dårlig til å lese skjønnlitteratur selv. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Snø, kulde og mørke. Tror du har kommet feil. Den rette tråden du søker er 'Ting som irriterer så grenseløst!' 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Snø, kulde og mørke. Tror du har kommet feil. Den rette tråden du søker er 'Ting som irriterer så grenseløst!' Nei. Han liker snø, kulde og mørket, og derfor skriver han det her. Endret 28. oktober 2012 av Gjest Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Snø, kulde og mørke. Lyseblå krystallklar himmel, bitende kulde. Vente på trikken klokken 07:00 i avslappet, lett introspektivt øyeblikk. dat feel Skyfall med en kompis i morra. GLEDER MEG SOM EN HEST HIRR HIRR Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Helt enig i det med snø, kulde og mørke. Vinteren er den best tiden av året. Så Skyfall på fredagen, likte den bedre enn de andre Bond filmene egentlig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Helt enig i det med snø, kulde og mørke. Vinteren er den best tiden av året. Har brukt å synes at våren er den beste tiden når det er vinter, sommeren er best når det er vår, høsten er best når det er sommer, og vinteren er best når det er høst. Nå har jeg bestemt meg for å leve i nuet, ikke se fram til neste årstid konstant. Alle årstider har noe fint ved seg. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hører dette her. Har en som leser boken som ofte beskriver det som "shit is going down", uten at jeg skal spoile noe. Har faktisk de to første bøkene liggende i vindusposten. Har bare lest noen kapittel i første boka enda. Blir skuffet over meg selv. Før leste jeg ut en bok iløpet en dag eller to. Er skuffende dårlig til å lese skjønnlitteratur selv. Eg har prøvd å lese ASoS midt på dagen, og det går berre ikkje. Eg kan kun lese på senga. Brukte å tvinge meg til å lese eitt kapittel kvar dag, no er eg så glad i boka at eg ser fram til å legge meg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg klarer bare å lese når jeg ikke har noe PC eller noe. Når jeg var på Island i 12 dager leste jeg ut fire bøker. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Eg har prøvd å lese ASoS midt på dagen, og det går berre ikkje. Eg kan kun lese på senga. Brukte å tvinge meg til å lese eitt kapittel kvar dag, no er eg så glad i boka at eg ser fram til å legge meg. Takk for motivasjonen til å fortsette å lese! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Når jeg var på Island i 12 dager leste jeg ut fire bøker. Morsomt. Jeg leste også flere bøker når jeg var på Island. Jeg leste dog bare to. Endret 29. oktober 2012 av Coffey Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Takk for motivasjonen til å fortsette å lese! Les i vei, det er noko spesielt med ein forfattar når han kan gi deg frysningar på senga, få deg til å le høgt eller stjele nattessøvnen din. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Skjønner ikke hvorfor ingen hørte på meg da jeg sa det samme om disse bøkene før tv-serien var annonsert 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå