Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Så du pleier vanligvis å gå aktivt inn for å sjekke opp gutter?

Liker å approache, ja, men bare om fyren vekker interesse, gjør meg nysgjerrig. Siden jeg er kresen, skjer det ikke så ofte. Det er oftere jeg blir approacha. Men eskalerer samtalen som regel uansett, finner mye moro å høre alle dumme sjekketriksene som er der ute.

Snakker vi om trekant og lesbesex? Hvor er kamera-streamen?

Lev i håpet du. Har fått den oppfattningen av at det er noe av det du er flinkest til!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker å approache, ja, men bare om fyren vekker interesse, gjør meg nysgjerrig. Siden jeg er kresen, skjer det ikke så ofte. Det er oftere jeg blir approacha. Men eskalerer samtalen som regel uansett, finner mye moro å høre alle dumme sjekketriksene som er der ute.

Aha, så hva vekker din interesse?

Hadde jeg vært jente hadde jeg gått på byen kun for å gjøre dette.

Du kan jo prøve å levere disse triksene selv og heller se hvordan jentene reagerer.

Lenke til kommentar

Aha, så hva vekker din interesse?

Utseendet, kom vel ikke som en overraskelse. Intelligens, at jeg kan diskutere saklig med fyren/jenta. At personen ikke er redd for å være frekk mot meg, for jeg synes det er veldig moro å dra punchlines, og det skal veldig mye til før jeg tar meg nær av noe.

Dette er alle vanlige faktorer.

Har merket at jeg med årene alltid har fanget mer interesse for de som filosoferer en del. Disse har som oftest vært innenfor stonermiljøet. De som ikke prøver så jævla hardt for å få interessen min, med andre ord litt hard to get. Disse gir meg den utfordringen jeg vil ha, som er turn on.

Players, pua eller hva jeg skal kalle de er moro, moro på en slik måte, at jeg kødder med følelsene deres. De behandler jo jenter som dritt uansett, så er jo velfortjent. Lar de først jobbe for å få meg, kan ta en stund. Lar de føle at de har kontrollen helt til dealen er closa, så snur jeg alt på hodet. Betyr ikke at jeg ditcher personen, men istedet jeg som overtar rollen han hadde i starten. Endrer maktposisjonen.

Om du forstår forsøket mitt på å forklare det som tiltrekker meg.

Edit; Skriveleif.

Endret av Cakenommy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...