Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 I helvete også. Da må jeg ut å lete... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Ringnes.no? Lurer på om alle Ringnes sine julebruser egentlig er de samme. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Vel, har ikke sett en i butikken ennå. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Vi har Hamar sin i 1.5l, aass i 1.5l og Ringnes i 1.5l. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 gief julebrus uten sukker i butikken snart, starter å bli keen på julebrus av alt snakket her Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Denne tråden her har en diskusjon hvert eneste år om hvilken julebrus som er best, så jeg får likesågodt slenge meg på. Ingen julebrus slår Union sin. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Vi hadde Hamar Julebrus på 1,5l i fjor, men har ikke fått det inn i år. Har ikke sett noen butikker som har hatt det, heller. :-/ Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Nå som jeg endelig er singel (faens digg!), har jeg satt meg mål jeg skal oppnå i nærmeste framtid. - Trekant (gbg) - Sex med det samme kjønn Jeg er en nysgjerrig liten pike. Er også i et helvetes godt humør, livet! 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Når kjipe mennesker endrer seg og blir bedre. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Nå som jeg endelig er singel (faens digg!), har jeg satt meg mål jeg skal oppnå i nærmeste framtid. - Trekant (gbg) - Sex med det samme kjønn Jeg er en nysgjerrig liten pike. Er også i et helvetes godt humør, livet! Jeg tror ikke det vil være så veldig vanskelig å få til. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg tror ikke det vil være så veldig vanskelig å få til. Ikke for de som tar hvem som helst, nei. Liker å være kresen. Vanskelig å finne ei jente som faktisk tørr å være åpen om å ha sex med det samme kjønn, som faktisk ikke ser ut som et medlem av kvinnegruppa Ottar, nei faen heller. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Ikke for de som tar hvem som helst, nei. Liker å være kresen. Vanskelig å finne ei jente som faktisk tørr å være åpen om å ha sex med det samme kjønn, som faktisk ikke ser ut som et medlem av kvinnegruppa Ottar, nei faen heller. Det går ikke an å like å være kresen. Jeg skulle gjerne tatt hvem eller hva som helst, det hadde gjort ting mye lettere. Dessverre går jeg ikke etter noe annet enn det aller beste. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 - Trekant (gbg) b som i boy? under 16 da eller, for å slå to fluer i en smekk? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det går ikke an å like å være kresen. Jeg skulle gjerne tatt hvem eller hva som helst, det hadde gjort ting mye lettere. Dessverre går jeg ikke etter noe annet enn det aller beste. Jo, ja, nei. Det hadde gjort ting lettere det er sant! Men er alt for glad i følelsen jeg får av jakta, og når jeg har oppnådd målet. Nesten som om jakta er mer moro enn byttet, mister lett interessen etterpå. b som i boy? under 16 da eller, for å slå to fluer i en smekk? Yeaah, gi en som går første året på vgs en heftig opplevelse? Nei, takk. Trenger noen utfordringer, du. Ikke smårips. Formulerte meg kanskje litt feil der. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jo, ja, nei. Det hadde gjort ting lettere det er sant! Men er alt for glad i følelsen jeg får av jakta, og når jeg har oppnådd målet. Nesten som om jakta er mer moro enn byttet, mister lett interessen etterpå. Så du pleier vanligvis å gå aktivt inn for å sjekke opp gutter? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Snakker vi om trekant og lesbesex? Hvor er kamera-streamen? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå