Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå som jeg endelig er singel (faens digg!), har jeg satt meg mål jeg skal oppnå i nærmeste framtid.

- Trekant (gbg)

- Sex med det samme kjønn

Jeg er en nysgjerrig liten pike.

Er også i et helvetes godt humør, livet!

Jeg tror ikke det vil være så veldig vanskelig å få til.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det vil være så veldig vanskelig å få til.

Ikke for de som tar hvem som helst, nei.

Liker å være kresen. Vanskelig å finne ei jente som faktisk tørr å være åpen om å ha sex med det samme kjønn, som faktisk ikke ser ut som et medlem av kvinnegruppa Ottar, nei faen heller.

Lenke til kommentar

Ikke for de som tar hvem som helst, nei.

Liker å være kresen. Vanskelig å finne ei jente som faktisk tørr å være åpen om å ha sex med det samme kjønn, som faktisk ikke ser ut som et medlem av kvinnegruppa Ottar, nei faen heller.

Det går ikke an å like å være kresen. Jeg skulle gjerne tatt hvem eller hva som helst, det hadde gjort ting mye lettere. Dessverre går jeg ikke etter noe annet enn det aller beste.

Lenke til kommentar

Det går ikke an å like å være kresen. Jeg skulle gjerne tatt hvem eller hva som helst, det hadde gjort ting mye lettere. Dessverre går jeg ikke etter noe annet enn det aller beste.

Jo, ja, nei. Det hadde gjort ting lettere det er sant! Men er alt for glad i følelsen jeg får av jakta, og når jeg har oppnådd målet. Nesten som om jakta er mer moro enn byttet, mister lett interessen etterpå.

b som i boy? under 16 da eller, for å slå to fluer i en smekk?

Yeaah, gi en som går første året på vgs en heftig opplevelse? Nei, takk. Trenger noen utfordringer, du. Ikke smårips. Formulerte meg kanskje litt feil der.

Lenke til kommentar

Jo, ja, nei. Det hadde gjort ting lettere det er sant! Men er alt for glad i følelsen jeg får av jakta, og når jeg har oppnådd målet. Nesten som om jakta er mer moro enn byttet, mister lett interessen etterpå.

Så du pleier vanligvis å gå aktivt inn for å sjekke opp gutter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...