Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er avholds, du spiser ikke alkoholkaker.

Jeg er avholds, men jeg spiser fortsatt rødvinssaus til middager. Spiser også kaker, uavhengig av hvordan de er laget. Men spiser såklart ikke om det smaker jævlig. Hvorvidt det er alkohol i eller ei er irrelevant.

Dessert inngår gjerne i en treretters da. Hva slags julebrus?

Det inngår selvfølgelig i en treretter ja. Som var poenget mitt.

Julebrusen er av type... Hamar / Lillehammer bryggeri. Den er lysebrun, og er på glassflaske.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Det kommer ann på hva slags Julebrus det er snakk om, Tsjuden. Det er det samme som å si at "du får da bil med åtte seter".

Jeg vet ikke om noen bedre julebrus i alle fall.

Har ikke fått prøvd så mange hittil i år. Skulle nesten kjørt på med en julebrustest, men jeg er så lat på sånt. Smaker det godt, så smaker det godt. Dessuten er brun og rød julebrus to forskjellige ting, og kan i mange tilfelle være like gode, på hver sin måte.

Lenke til kommentar

Det kommer ann på hva slags Julebrus det er snakk om, Tsjuden. Det er det samme som å si at "du får da bil med åtte seter".

Jeg vet ikke om noen bedre julebrus i alle fall.

Har ikke fått prøvd så mange hittil i år. Skulle nesten kjørt på med en julebrustest, men jeg er så lat på sånt. Smaker det godt, så smaker det godt. Dessuten er brun og rød julebrus to forskjellige ting, og kan i mange tilfelle være like gode, på hver sin måte.

Jeg drakk brun julebrus sist helg. 1,5L flaske ;)

var den fra hamar, den er best!

Endret av Tsjuden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...