Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min siste kreasjon: http://imgur.com/a/uXTYQ#0

Hvordan i helvete kom du deg til månen med det der? Hvilken motor har du brukt?

Aerospike, bitch. 390 virkningsgrad i atmosfære og vakum. Og asparges-staging. Veldig viktig del. Sentrale motoren tar fuel via fuel lines frå to og to tankar, så slepp eg dei to når dei er tomme. Så tar den frå dei neste to, og dei neste igjen. Ein må sleppe dødvekta etter kvart som den blir ubrukelig.

Lenke til kommentar

Dager som denne når man står opp og er megatrøtt, men klarer å redde dagen med å bælme en termos med kaffe på skolen og klare å følge med og skjønne det som blir forelest.

Startet med fire timer matte1 i dag for så å fortsett med to timer statikk og deretter to timer hvor jeg og noen til satt med innlevering i materiallære hvor vi endelig begynner å forstå det. Så var det på'n igjen med to timer fysikk (holdt på en halvannen time) og så holdt vi på med materiallære innleveringa en halvannen time til og fikk den nesten helt ferdig.

Nå sitter jeg og venter på en medium pizza etter en 40-minutters kjøretur hjem for å spise middag etter en lang og hektisk skoledag. Jeg er overraskende nok ikke så sliten siden det er gøy når man endelig begynner å skjønne noe, og det gjør meg glad. :)

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Sitter å mimrer med ei venninne om ifjor sommer. 4 måneder uten noen som helst forpliktelser, fuck yeah!

Dro 3-4 dagers hver eneste uke. Jevnlig heftig sex med fuckfriend, som jeg køddet noe jævlig med, typisk player. Heia leketøy! Skal gjentas til sommern som kommer, ingen tvil. :w00t:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...