Karlson Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 At jeg fikk være med på å vinne gull i Dana-Cup Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg fikk jobb i dag Gratulerer Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Haha, så latterlig. Jeg hadde skrevet meg opp på venteliste på ei kjørerskole, men fikk beskjed om at det var ventetid til utti september. Så ringer de meg i dag og forteller at de har ledig time på onsdag. Det var visst ikke så dumt å være hjemme i sommer. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Fikk scooter i dag! Lenke til kommentar
CGirl Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Å vite at jeg er alene i huset og at det ikke er noen naboer som forstyrrer meg, bare stillhet. Å se favorittlagene mine vinne. Å se favorittscenene i min favorittserie. Å se en sexy karakter på TV. Å oppleve noe positivt jeg ikke hadde forventet. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 * At playseatet jeg bestilte forrige søndag skal hentes på postkontoret i morgen. * At jeg på fredag, lørdag og søndag får med meg Tour de France etappene (Har jobb mandag - torsdag) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Prate med folk syntes jeg alltid er kjekt. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Bare det å tenke på The Office (US) gjør meg glad. Har sett TV-serien den siste måneden, og den er så fantastisk genial. Pleier å tenke på scener fra serien på jobb, så kan jeg småhumre for meg selv. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 At jeg snart skal få meg flatskjermtv på rommet mitt! Selv om den har stått i kjellerstua i 1 år. Og folka bruker MINE penger på en ny TV til og ha i kjellerstua. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Bare det å tenke på The Office (US) gjør meg glad. Har sett TV-serien den siste måneden, og den er så fantastisk genial. Pleier å tenke på scener fra serien på jobb, så kan jeg småhumre for meg selv. Kunne ikke vært mer enig ^^ Det begynner faktisk nå Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Så nettopp to episoder selv, genial serie. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 The Office (UK) is even better! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Banana Airlines skal spille på Allsang på Grensen i morra Dit skal jeg Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 -At jeg har Fått BF: BD Gold Edition -Vært å bada i dag. Det gjorde meg glad -Vennene mine gjør meg glad -Pene jenter Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 PM fra en beruset forumbruker som insisterte på at vi var kjærester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå