Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lenge siden jeg har hatt så stor motivasjon til å trene, spesielt etter at jeg ble sykmeldt grunnet ME. Idag skal jeg nå treningsmålet mitt, som jeg satt meg for en uke siden, kom allerede litt over halvveis igår. Smooth!

Treningsmålet mitt er å klare å trene slik jeg gjorde for drøyt ett år siden.

Ikke rart du får ME av det profilbildet ditt! :tease:

Uansett, lykke til!

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har hatt så stor motivasjon til å trene, spesielt etter at jeg ble sykmeldt grunnet ME. Idag skal jeg nå treningsmålet mitt, som jeg satt meg for en uke siden, kom allerede litt over halvveis igår. Smooth!

Treningsmålet mitt er å klare å trene slik jeg gjorde for drøyt ett år siden.

Ikke rart du får ME av det profilbildet ditt! :tease:

Uansett, lykke til!

Utviklet ME mens jeg var clean. Om substansene har gjort noe, så er det positivt. Tar ikke i bruk psykedeliske stoffer om jeg har perioder der jeg er psykisk nede.

Anyhow, tusen takk!

Lenke til kommentar

Type dyrt betalspill eller noe som er verdt å prøve for en som egentlig aldri spiller?

Rom/luftfart-simulator med gratis (litt utdatert) demo. Kan sikkert vere gøy, og det er ikkje eitt typisk spel (battlefield, WoW, skyrim etc.)

Nasa med ubegrensa budsjett, ein komisk vri og masse eksplosjonar. Du kan bygge egne romskip/fly av drivstofftankar, forskjellige raketter, vingar, landingsbein/hjul, og sende dei til både månar og planetar. Eg har brukt utallige timar på spelet, og syns det er ekstremt gøy å forske fram effektive farkostar. Min siste kreasjon: http://imgur.com/a/uXTYQ#0

For 10 dollar var det eitt røvarkjøp. No kostar det vel femten-tjue, fortsatt verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...