Rudde Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Endelig 18 Tok sin tid? Eller hva? :-P Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 50 kroner på at det tok han 18 år! 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hendene er ømme og fulle av vannblemmer. Umulig å strekke ut fingrene uten at det gjør vondt. Det er resultatet av å være en eneste natt ute i skogen med øks for hånden. Feels good man. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hendene er ømme og fulle av vannblemmer. Umulig å strekke ut fingrene uten at det gjør vondt. Det er resultatet av å være en eneste natt ute i skogen med øks for hånden. Feels good man. Jeg vet ikke hvorfor du beføler en hyggelig mann, men kommaer kan være nyttige til tider. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Det er internettslang. "Feels" brukes vel sjeldent som "beføler" også. Legg deg og fortsett med pirkinga i morgen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Det er internettslang. "Feels" brukes vel sjeldent som "beføler" også. Legg deg og fortsett med pirkinga i morgen. Jatta, jeg vet dette er pirking, men daaaamn, det er snakk om ett stakkars komma. Det er hyggelig at det er meldt masse nedbør i morgen. Kaffekopp, dyne og PC, yesyesyesyes. Endret 21. oktober 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Nei, det er faktisk helt unødvendig pirking. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Har funnet meg en frisør nå. Gratis hårklipp! Nice. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Har funnet meg en frisør nå. Gratis hårklipp! Nice. Ble meget bra, og herlig å få det gjort hjemme. Bare synd hun er 3 år eldre og ikke yngre :p Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Folk som tar seg bryet med foreksempel å åpne døra for deg eller plukke opp noe du mistet på bakken. Blir også glad når noen ringer å spør om vi skal finne på noe. Også blir jeg glad når ting går bedre en forventet 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 At jeg har nok viljestyrke til å presse meg selv til å ta det steget til å forandre noe, for å gjøre tilværelsen bedre for meg selv. Istedenfor å sitte i det samme klisteret i større perioder, som gjør det vanskeligere å komme seg ut av det hele. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v=YFAUONqlPXQ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Koselig bursdagsfeiring i dag. God mat, godt selskap, og fikk "sårt" trengte penger inn på sparekonto. Kjøp av bil i januar Og det er en måned til oppkjøring! 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Radamel Falcao gjorde meg nettopp noen tusenlapper rikere. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Radamel Falcao gjorde meg nettopp noen tusenlapper rikere. Hva er oddsen i en slik kamp? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Når man er den siste igjen teamet på CS, og bare leke med de to-tre andre som er igjen, hoppe rundt and shiet i aimen deres. For plutselig og skifte location, og dra de i close combat og pwne idiotene! 4 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 En god drit før skolen<3 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Kerbal Space Program! Satan for et artig spill. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Lenge siden jeg har hatt så stor motivasjon til å trene, spesielt etter at jeg ble sykmeldt grunnet ME. Idag skal jeg nå treningsmålet mitt, som jeg satt meg for en uke siden, kom allerede litt over halvveis igår. Smooth! Treningsmålet mitt er å klare å trene slik jeg gjorde for drøyt ett år siden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå