Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjemmelaga pizza blir aldri like godt som restaurant pizza, de som sier noe annet lyver.

Feil. Det er bare du som ikke har smakt en hjemmelaget pizza av høy kvalitet. Bli kjent med noen som ikke er helt tilbakestående på kjøkkenet og nyt en deilig pizza.

Hjemmelaget, tynn bunn + hjemmelaget tomatsaus + revet ost + spekeskinke i biter + tomater + sopp + oregano = Åherregudnoesågodtharjegaldrifåttpårestaurant.

EDIT: Ikke minst tar det vanvittig kort tid å lage hvis du først har laget bunn og tomatsaus i større doser på forhånd.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Fått motivasjon til å gjøre noe på skolen! Om jeg gjør det bra, får jeg litt hjelp til å betale for en Lett MC til neste år. Og jeg får sertifikatet i gave.

I min ungdom fikk man gode karakterer for å gjøre noe på skolen...

Feil. Det er bare du som ikke har smakt en hjemmelaget pizza av høy kvalitet. Bli kjent med noen som ikke er helt tilbakestående på kjøkkenet og nyt en deilig pizza.

Jeg kunne vært enig om jeg tilfeldigvis hadde en pizzaovn stående på kjøkkenet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hjemmelaga pizza blir aldri like godt som restaurant pizza, de som sier noe annet lyver.

Bli kejnt med en pizza restaurant hvor de ikke er tilbakestående på kjøkkenet.

Lenke til kommentar

Bli kejnt med en pizza restaurant hvor de ikke er tilbakestående på kjøkkenet.

Jeg har vært på fetifem tusen forskjellige pizzaresturanter opp igjennom årene, men ingen har vært i stand til å matche en ordentlig hjemmelaget pizza. Så enkelt er det faktisk. Så det så.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Snart vinter og mørketid.

Mm. Vet det er litt fag, men har dere sett stjernehimmelen og nordlyset i det siste? Er så sykt nice.

Fag? Først og fremst, hvem bruker fag for å beskrive noe, og nummer to: nordlys og stjernehimmel er da maskulint som bare det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Fag? Først og fremst, hvem bruker fag for å beskrive noe, og nummer to: nordlys og stjernehimmel er da maskulint som bare det.

Folks om er 13, for det meste.

Eg var på eitt veldig lokalt lan-party med 120 mennesker i haustferien. Kom sjølvsagt på samme rad som nokre jævla 7. klassingar. Det einaste dei gjorde var å sitte å slå kvarandre på ein seksuelt usikker måte og kalle kvarandre homo konstant. Gøy.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folks om er 13, for det meste.

Eg var på eitt veldig lokalt lan-party med 120 mennesker i haustferien. Kom sjølvsagt på samme rad som nokre jævla 7. klassingar. Det einaste dei gjorde var å sitte å slå kvarandre på ein seksuelt usikker måte og kalle kvarandre homo konstant. Gøy.

ER DU HOMO KANSKJE??? JAHA MEN DA MÅ DU TA EN TUR TIL EN PSYKOLOG ALTSÅ DU HAR SÅ JÆVLIG PROBLEMER

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...