Amberlamps Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Burde kjøpt biff også Var ikke noe slikt igjen 40% på alle varer i en matbutikk som skal bygges om Reiv med meg dette på 10min Voldsomt mye shitty mat der da. Ja, men ikke slikt jeg "unner" meg ellers. Lager skikkelig mat hver dag. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Hjemmelaga pizza blir aldri like godt som restaurant pizza, de som sier noe annet lyver. Feil. Det er bare du som ikke har smakt en hjemmelaget pizza av høy kvalitet. Bli kjent med noen som ikke er helt tilbakestående på kjøkkenet og nyt en deilig pizza. Hjemmelaget, tynn bunn + hjemmelaget tomatsaus + revet ost + spekeskinke i biter + tomater + sopp + oregano = Åherregudnoesågodtharjegaldrifåttpårestaurant. EDIT: Ikke minst tar det vanvittig kort tid å lage hvis du først har laget bunn og tomatsaus i større doser på forhånd. Endret 19. oktober 2012 av Coffey Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Sunt er det også i forhold til frossenpizza iallefall... Vet ikke hva slags råvarer restauranter bruker, men utifra mengen episoder med Hellstrøm Rydder Opp må det da være mange som ikke akkurat bruker top-notch råvarer. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Å si at man "unner seg shitty mat engang i blant" er som å si at man "unner seg et glass arsenikk en gang i blant". Kjør debatt. Endret 19. oktober 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ja, men ikke slikt jeg "unner" meg ellers. Lager skikkelig mat hver dag. Good. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Fått motivasjon til å gjøre noe på skolen! Om jeg gjør det bra, får jeg litt hjelp til å betale for en Lett MC til neste år. Og jeg får sertifikatet i gave. I min ungdom fikk man gode karakterer for å gjøre noe på skolen... Feil. Det er bare du som ikke har smakt en hjemmelaget pizza av høy kvalitet. Bli kjent med noen som ikke er helt tilbakestående på kjøkkenet og nyt en deilig pizza. Jeg kunne vært enig om jeg tilfeldigvis hadde en pizzaovn stående på kjøkkenet. 1 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Klar over det, men jeg syntes det er hyggelig fordi jeg har ett relativt ræva forhold til skole. Dette gir meg noe å jobbe for. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Snart vinter og mørketid. Mm. Vet det er litt fag, men har dere sett stjernehimmelen og nordlyset i det siste? Er så sykt nice. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hjemmelaga pizza blir aldri like godt som restaurant pizza, de som sier noe annet lyver. Sjelden jeg leser noe som er så feil her inne. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nei, for profesjonelle vil aldri gjøre en bedre jobb enn den man gjør selv. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nei, for profesjonelle vil aldri gjøre en bedre jobb enn den man gjør selv. Hva får deg til å tro at de er noe spesielt flinkere å lage pizza? Det som teller mest er oppskrift og ferdigheter, ikke hvor du jobber eller om du jobber med det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hjemmelaga pizza blir aldri like godt som restaurant pizza, de som sier noe annet lyver. Feil. Det er bare du som ikke har smakt en hjemmelaget pizza av høy kvalitet. Bli kjent med noen som ikke er helt tilbakestående på kjøkkenet og nyt en deilig pizza. Hjemmelaga pizza blir aldri like godt som restaurant pizza, de som sier noe annet lyver. Feil. Det er bare du som ikke har smakt en hjemmelaget pizza av høy kvalitet. Bli kjent med noen som ikke er helt tilbakestående på kjøkkenet og nyt en deilig pizza. Bli kejnt med en pizza restaurant hvor de ikke er tilbakestående på kjøkkenet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Bli kejnt med en pizza restaurant hvor de ikke er tilbakestående på kjøkkenet. Jeg har vært på fetifem tusen forskjellige pizzaresturanter opp igjennom årene, men ingen har vært i stand til å matche en ordentlig hjemmelaget pizza. Så enkelt er det faktisk. Så det så. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ja enig med Video Girl. Men, det skal sies at noen lager pizza opp mot hjemmelaget, dette gjelder kun utlandet ofc. Har ikke smakt en "sykt god" pizza i Norge så langt, mener noen noe annet så eier de ikke smaksløker. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Har bare smakt en pizza jeg syntes er veldig god til å ikke være hjemmelaget. Hatlo Spesial fra Balkan var overraskende god selvom det bare var så simpelt som ananas, skinke, pepperoni og ost på tynn bunn. Hele stedet er drevet av hyggelige utlendinger som ser ut som de vet hva de driver med, smaker sånn også. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Har skaffet meg bart og venninnen min strikker genser med YOLO påskrevet til meg :-) 2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Snart vinter og mørketid. Mm. Vet det er litt fag, men har dere sett stjernehimmelen og nordlyset i det siste? Er så sykt nice. Fag? Først og fremst, hvem bruker fag for å beskrive noe, og nummer to: nordlys og stjernehimmel er da maskulint som bare det. 3 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Fag? Først og fremst, hvem bruker fag for å beskrive noe, og nummer to: nordlys og stjernehimmel er da maskulint som bare det. Folks om er 13, for det meste. Eg var på eitt veldig lokalt lan-party med 120 mennesker i haustferien. Kom sjølvsagt på samme rad som nokre jævla 7. klassingar. Det einaste dei gjorde var å sitte å slå kvarandre på ein seksuelt usikker måte og kalle kvarandre homo konstant. Gøy. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Folks om er 13, for det meste. Eg var på eitt veldig lokalt lan-party med 120 mennesker i haustferien. Kom sjølvsagt på samme rad som nokre jævla 7. klassingar. Det einaste dei gjorde var å sitte å slå kvarandre på ein seksuelt usikker måte og kalle kvarandre homo konstant. Gøy. ER DU HOMO KANSKJE??? JAHA MEN DA MÅ DU TA EN TUR TIL EN PSYKOLOG ALTSÅ DU HAR SÅ JÆVLIG PROBLEMER Endret 19. oktober 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Synes det er er litt moro med en 17-åring som klager på fjortisser. Du var fjortiss for 1 år siden ellerno liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå