hawaii2k Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 For øyeblikket er det et opptrykk av et maleri malt av Buckethead, som jeg venter på. Har kjøpt ramme og greier. Bildet kommer nok til å henge over "In Search of The"-samlingen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 At det snødde i dag, blir spenstig å jogge i morra Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hmm...når jeg er på trening og setter ny pers i et eller annet... Når folk jeg har lyst til å prate med , logger seg inn på messenger og sier "hei!" Når jeg finner ut at 24" min fungerer allikevel, og jeg kan stue vekk en 19" crt som gjør meg vondt(i øynene). Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 At det snødde i dag, blir spenstig å jogge i morra Snø er digg.Sinnsykt med biler som ikke klarte bakkene. Sånt gjør meg glad ^^ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 At vi har kommet halveis i ferien.. gud, hvor ferie er kjedelig.. bortsett fra vinterferie og påskeferiene;D men ellers så ser jeg ikke no grunn til at vi har høsteferie.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 At nå som jeg kun har 14 kr på kortet som jeg skal leve for frem til neste mandag, finner jeg pengeboka mi med 310,- i smått i. Det vil si, middag og tog hjem på fredag =D Så selv om det er bitkaldt både inne og ute, det snødde i Trøndelag i dag og jeg var overbevist om at jeg var screwed, så går ting litt bra likevel. Takk pengebok Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg blir skikkelig glad når folk gjør uventede snille ting for meg. Som feks her om dagen så ringte jeg inn syk på jobb. Da sa han ene på jobb at han kunne skifte vaktene mine jeg hadde den uken for meg. Så ønsket han meg god bedring. Liten greie som gjorde meg glad bare Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 http://youtube.com/watch?v=NYd8q7_FiOo Dette klippet frembrakte gode minner fra en herlig festival og gjorde meg glad nå nettopp Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Synd et så bra band har en så hyklersk vokalist. Hans meninger om homofili gjorde meg bare kvalm. Funnet ut også at cola gjør meg mer glad enn det teknisk sett burde gjøre. Cola fikser alt Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 At jeg sitter oppe på et LAN å gamer Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 at jenta jeg er forelsket i sa ja da jeg spurte henne ut Lenke til kommentar
tungaa Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kjæresten min - Gjør meg glad <3 Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Savner en kjærste ja... Uansett! Det at jeg er hjemme i høstferien og får se hunden vår igjen! *går ut og leker med Shira ) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 At det er torsdag i dag, noe som betyr at det er filmkveld hos meg. Planen for kvelden er å se nyeste Prison Break (i HD selvsagt), så en film (håper jeg Surfs Up i posten), skal momse sjokoladekake, is og potegull, Cola'en er også på plass! Blir glad å høre på musikk også, akkurat nå hører jeg på Desyn Matiello ^^ Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Venner på besøk i kveld. Gleder meg. Vi skal lage pitsa, spise kake og kose oss. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Venner på besøk i kveld. Gleder meg. Vi skal lage pitsa, spise kake og kose oss. jeg måtte bare kommentere det der, for ifølge pizzaloven paragraf 2 side 3 så sier den at pizza skal staves med to Z'er . selvfølgelig hvis det var pizza du mente. At jeg nettopp er ferdig med å skifte dekk på bilen gjør meg glad ! . også nesten helg og det betyr cola tid! Endret 11. oktober 2007 av KexxY Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Mente pizza, ja. Har en tendens til å skrive det feil, det er litt internt. Sorry, dårlig vane. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 At ferien er snart OVER!!;D Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Xbox 360en kom i dag Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Laptopen min er på veit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå