Takkformeg Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Totalpris 0NOK Du trenger ikke å oppgi noen betalingsinformasjon. Konge! EDIT: And this! http://www.fvn.no/lokalt/mandal/Havnet-pa-jordet-og-matte-be-om-haik--2299056.html Endret 9. oktober 2012 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Mitt nye forbilde http://www.youtube.com/watch?v=dQ-3kNYrW1I #One#Hun´ed Endret 9. oktober 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Håper du kødder, for en tafatt type. Hadde slått ned han om jeg så han på gata. 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Personligheten har jeg, mangler bare sleiken og klærne så sitter det. http://www.youtube.com/watch?v=tJjoCDtihC0 Endret 9. oktober 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Håper du kødder, for en tafatt type. Hadde slått ned han om jeg så han på gata. Nei, han skal ikke få tro at han er noe. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Det der kan ikke kalles "personlighet" engang. Sitter for tiden og leser en bok om Nelson Mandela, om hvordan han var, og skjemmes over meg selv og det meste av menneskeheten fordi ingen er i nærheten av å være så full av klasse som den karen. Det gjør meg særdeles deprimert. Men sånne folk som han i videoen der tar kaka, skammer meg over å dele samme jordklode som den fjotten der. Håper du kødder, for en tafatt type. Hadde slått ned han om jeg så han på gata. Nei, han skal ikke få tro at han er noe. Ingen skal få tro at de er noe med mindre de er noe, han i videoen der er tilnærmet null. Endret 9. oktober 2012 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Scott er jo dritfet fyr? Wtf feiler det dere. Etter han skjerpet seg med oppførselen sin og drikkinga så er han mye fetere. Ser ihvertfall sånn ut på "Keeping up with the Kardashians" sesong 7. Forrige sesongene var han en DRITT av en jævel, men nå virker han bedre i sinnet sitt. Drittstilig fyr med masse $$$. Ser kuwtk kun pga han. Endret 10. oktober 2012 av Lami Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Ser ihvertfall sånn ut på "Keeping up with the Kardashians" sesong 7. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Nope, de er ikke kinesere. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Ingen har nevnt noe som har med kinesere å gjøre, utenom du. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Etter flere dager med underskudd på søvn, så har jeg utrolig nok energi og motivasjonen til å trene igjen. Utrolig deilig! Ser også fram til tidenes fyllekule i helga med gode kompiser og gamle bekjente. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Uavhengig musikk som ikke er helt fordervet av plateselskap og sleipe managere. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Bestilt meg ny mobiltelefon, SAMSUNG GALAXY S III I9300 MARBLE WHITE. Om en to ukers tid kan jeg ta farvel med min to år gamle Sony Xperia Mini Pro, blir godt å bli kvitt faenskapen! 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Kan du gjøre meg en tjeneste og alltid svare hele remsen, SAMSUNG GALAXY S III I9300 MARBLE WHITE, når noen spør deg om hvilken mobiltelefon du har? 4 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Kan du gjøre meg en tjeneste og alltid svare hele remsen, SAMSUNG GALAXY S III I9300 MARBLE WHITE, når noen spør deg om hvilken mobiltelefon du har? Nei takk. Endret 10. oktober 2012 av Cakenommy 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) SKOG I FJELLTUR med kompiser i morra. Blir morosamt. får endelig levd opp til navnet mitt Endret 10. oktober 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Bestilt meg ny mobiltelefon, SAMSUNG GALAXY S III I9300 MARBLE WHITE. Om en to ukers tid kan jeg ta farvel med min to år gamle Sony Xperia Mini Pro, blir godt å bli kvitt faenskapen! Nørd ass, som ikke kjøper iPhone. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Bestilt meg ny mobiltelefon, SAMSUNG GALAXY S III I9300 MARBLE WHITE. Om en to ukers tid kan jeg ta farvel med min to år gamle Sony Xperia Mini Pro, blir godt å bli kvitt faenskapen! Nørd ass, som ikke kjøper iPhone. Hipster ass, som kjøper iPhone. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Nøyaktig hvordan er det hipster å kjøpe iPhone? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Ja, sier det samme Er vel heller hipster og ikke kjøpe iPhone, hvis det skal være noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå