cowboy bob Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jo det er sånn det er, hvorfor er det så vanskelig å forstå for dere!!!! Lenke til kommentar
dylanswife Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Paradis: Kjærlighet kommer snart på kino, jaaaaa Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 "Swag, slang originating in the early 1800s for stolen goods or booty; possibly carried by a swagman." Wikipedia'd it. Mulig det ikke er den versjonen folk her til lands bruker, men det er mye morsommere når folk sier "I've got swag." nå i min øyne. 1 Lenke til kommentar
dylanswife Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det er kort for swagger. Av og til så hender det at et ord kan bety forskjellige ting i forskjellige land. ta deg en bolle Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 SWAG er et fryktelig ord. ugh Det sier du kun fordi du har for lite av det! 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Piratversjonen av dishonored er ute ! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 At jeg endelig skal få realisert en drøm jeg har hatt lenge. Skal delta på en åndelig seremoni med tre sjamaner fra Ecuador. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Piratversjonen av dishonored er ute ! og det går jævlig fort... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Piratversjonen av dishonored er ute ! og det går jævlig fort... >laster ned fra bukta laughinggirls.jpg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 At jeg endelig skal få realisert en drøm jeg har hatt lenge. Skal delta på en åndelig seremoni med tre sjamaner fra Ecuador. Hva i...!? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Piratversjonen av dishonored er ute ! og det går jævlig fort... >laster ned fra bukta laughinggirls.jpg 3DM sin fra bukta går jo i 5kb/s og Skidrow sin fra kat går i 30kb/s. Seed for faen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Piratversjonen av dishonored er ute ! og det går jævlig fort... >laster ned fra bukta laughinggirls.jpg 3DM sin fra bukta går jo i 5kb/s og Skidrow sin fra kat går i 30kb/s. Seed for faen. Bruker bitgamer her, vil ta meg toppen to timer. Takknemmelig for det Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 At jeg endelig skal få realisert en drøm jeg har hatt lenge. Skal delta på en åndelig seremoni med tre sjamaner fra Ecuador. Ah konge! Ayahuasca?? 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg er ganske så overlykkelig over at studiet mitt har høstf...eeeh, studieuke. Deilig. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 At jeg endelig skal få realisert en drøm jeg har hatt lenge. Skal delta på en åndelig seremoni med tre sjamaner fra Ecuador. Ah konge! Ayahuasca?? Ja. Eller Natem som det og heter. Perfekt lokasjon og perfekt setting. Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 At jeg endelig skal få realisert en drøm jeg har hatt lenge. Skal delta på en åndelig seremoni med tre sjamaner fra Ecuador. Ah konge! Ayahuasca?? Ja. Eller Natem som det og heter. Perfekt lokasjon og perfekt setting. Småsjalu! Når reiser du til Ecuador (eller skal du gjøre det i Norge?)? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Piratversjonen av dishonored er ute ! og det går jævlig fort... >laster ned fra bukta laughinggirls.jpg 3DM sin fra bukta går jo i 5kb/s og Skidrow sin fra kat går i 30kb/s. Seed for faen. ¨lol mainstream gamere Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 At jeg endelig skal få realisert en drøm jeg har hatt lenge. Skal delta på en åndelig seremoni med tre sjamaner fra Ecuador. Ah konge! Ayahuasca?? Ja. Eller Natem som det og heter. Perfekt lokasjon og perfekt setting. Småsjalu! Når reiser du til Ecuador (eller skal du gjøre det i Norge?)? De kommer til Norge så jeg slipper den lange reisen. Har veldig lyst til å ta turen dit en gang i fremtiden . 1 Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 At jeg endelig skal få realisert en drøm jeg har hatt lenge. Skal delta på en åndelig seremoni med tre sjamaner fra Ecuador. Ah konge! Ayahuasca?? Ja. Eller Natem som det og heter. Perfekt lokasjon og perfekt setting. Småsjalu! Når reiser du til Ecuador (eller skal du gjøre det i Norge?)? De kommer til Norge så jeg slipper den lange reisen. Har veldig lyst til å ta turen dit en gang i fremtiden . Hvis/når jeg skal gjøre det tror jeg heller jeg vil ta turen til Peru faktisk. Koster sikkert litt mer penger, men tror det er verdt det. Antar du har endel erfaring med "magiske" sopper også? Har hørt at det anbefales før man tar ayahuasca/natem (aldri hørt navnet natem brukt før). Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 De kommer til Norge så jeg slipper den lange reisen. Har veldig lyst til å ta turen dit en gang i fremtiden . Når kommer de / hva koster det? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå