sykkeliten Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) At ting endelig er begynt å gå min vei,og er jeg riktig heldig så er jeg kvitt noe som har plaget meg i årevis om noen uker! Endret 8. oktober 2012 av sykkeliten 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Var på leting etter ny dagstursekk, og så kom jeg over en som var nedsatt 50% 1 Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Overlykkelig nå som jeg endelig har fått prøvd ut ebay 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Å koble ut helt alene, ingen å ta hensyn til. Bare total avslapping! 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Har så lyst å gjøre det samme Cakenommy. Føler for å bare stikke av til fjells ei natt eller to, men det er ikke mulig på ei stund. Må klare å holde maska inntil videre. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 David Gilmour - Remember That Night på blir-ray nytes her i dette sekund! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Har så lyst å gjøre det samme Cakenommy. Føler for å bare stikke av til fjells ei natt eller to, men det er ikke mulig på ei stund. Må klare å holde maska inntil videre. Naturen er ro for sjelen. Lite annet som slår å baile sivilisasjonen for naturen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Å koble ut helt alene, ingen å ta hensyn til. Bare total avslapping! Det kan bli for mye av det gode. Tro meg. Jeg tviler ikke på at mitt liv ender på grunn av kjedsomhet. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Å koble ut helt alene, ingen å ta hensyn til. Bare total avslapping! Det kan bli for mye av det gode. Tro meg. Jeg tviler ikke på at mitt liv ender på grunn av kjedsomhet. Alt i moderate mengder. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det er forskjell på å koble ut ei stund og å være helt isolert. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Haha, fyfaen så nice! Sendte inn min gamle Xperia X10 som lå og støvet ned, til reperasjon da det var noe galt med den og gjett hva jeg fikk tilbake? YEEEPP, splitter ny Xperia Arc S! Ble jeg happy. Sykt bra gjort av dem. Når jeg så inni papiret den var surret rundt, så tenkte jeg "faen dette her er jo ikke min telefon!" så ser jeg på papirene at den ble erstattet med en ny enhet. Kan jeg også få litt mer cash for den nå som jeg skal selge den også. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Å koble ut helt alene, ingen å ta hensyn til. Bare total avslapping! Det kan bli for mye av det gode. Tro meg. Jeg tviler ikke på at mitt liv ender på grunn av kjedsomhet. Jeg åpner bare dørene i min egen leilighet og lar lydene av bølgeskvulp stresse meg ned mens jeg er på Facebook eller lager mat. Det beste fra to verdener. SWAG Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Stemmer, har det sånn selv. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 SWAG er et fryktelig ord. ugh Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Amberlamps vet tydeligvis heller ikke hva det står for. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det er kort for swagger. Av og til så hender det at et ord kan bety forskjellige ting i forskjellige land. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Skrev det jo hvertfall ikke etter diskusjonen om det da. YOLO Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 og at betydningen til et ord forandrer seg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det er kort for swagger. Av og til så hender det at et ord kan bety forskjellige ting i forskjellige land. Nei ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå