Estella! Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Etter nesten 10t i kø har jeg endelig premiere billetter til hobbiten lol Sjalu eller? Siden du ikke klarer å skrive noe annet en lol Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Lol ja. Jeg synes det er direkte latterlig å stå 10 timer i kø for å få billetter til en film. Da venter jeg heller til rushet har gitt seg og ser den noen dager senere. Endret 7. oktober 2012 av TMB 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Men da kan du ikke skryte av å ha sett den først. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Det er viktig og det eneste som betyr noe her i livet. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Sendte bare noen boys som skaffet meg billett. Sånn er det å være boss. Evt, jeg har gode kompiser som spør om jeg vil ha billett. MAKES ME HAPPI Endret 7. oktober 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 At kakemot kom tilbake med masse sigg til meg fra taxfree /win Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Føler det vil være mer praktisk å bestille kinobilletter på nettet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 De legges ikke ut for salg på nettet før litt senere. De beste salene og plassene vil være utsolgt før den tid. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hørtes rimelig digg ut. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 De legges ikke ut for salg på nettet før litt senere. De beste salene og plassene vil være utsolgt før den tid. De ligger ute på oslokino.no nå. Utsolgt i en sal. De 3 andre er fortsatt ledige. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Jeg så det her også nå, trodde ikke mine egne øyne. Folk kommer tydeligvis ikke på grunn av filmen, de vil bare være først på premieren... Her trodde jeg det var knapt om plassen, men det er saler her som har 10 opptatte seter WTF. :nei2: Endret 7. oktober 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg driter strengt talt hva dere måtte mener. JEG ER GLAD for premiere billett. Var også kjempe koselig å se folk jeg ikke har sett på nesten 9år Man kan jo lure på hva som er mest tulette. Sitte på nettet å slenge dritt over at andre gleder seg over noe eller å sitte i kø over billetter som ikke går utover noen som helst her? 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Middag og film med søstera til hun jeg holdt på med i sommer. SÅNN GÅR DET NÅR DU FLYTTER Kommer til å få så jævlig bank, men worth it og gjør meg glad! Endret 7. oktober 2012 av Amberlamps 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Å gå fra shitty høytalere til mitt elskede Sennheiser headset. Lenke til kommentar
krumspring Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Å gå fra shitty høytalere til mitt elskede Sennheiser headset. skaff deg Beats. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Det er ikkje nødvendig å kommentere alle innlegg i denne tråden. Sidan emnet er retta mot det positive så kan negative kommentarar droppast.Nokre innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå