Brevdue Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Så på Stjernekamp på NRK i stad. Utrolig bra program. Elsker musikk og alt sånt..Men jeg fikk en sånn følelse av at jeg måtte begynne å danse! Det ser så morsomt ut å danse, men kanskje litt seint å begynne på det i en alder av 16år? .. Så derfor skal du ikke starte i det hele tatt? Vet ikke jeg, Fikk veldig lyst til å starte da. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 16 år er kansje i elste lager til å bli verdensmester men ser likevel ikke helt problemstillingen din. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 men kanskje litt seint å begynne på det i en alder av 16år? .. Slutt å tenk slik. Med en gang. Kommer ikke noe godt ut av det. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Så på Stjernekamp på NRK i stad. Utrolig bra program. Elsker musikk og alt sånt..Men jeg fikk en sånn følelse av at jeg måtte begynne å danse! Det ser så morsomt ut å danse, men kanskje litt seint å begynne på det i en alder av 16år? .. Så derfor skal du ikke starte i det hele tatt? Vet ikke jeg, Fikk veldig lyst til å starte da. DO IT! Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Så på Stjernekamp på NRK i stad. Utrolig bra program. Elsker musikk og alt sånt..Men jeg fikk en sånn følelse av at jeg måtte begynne å danse! Det ser så morsomt ut å danse, men kanskje litt seint å begynne på det i en alder av 16år? .. Så derfor skal du ikke starte i det hele tatt? Vet ikke jeg, Fikk veldig lyst til å starte da. DO IT! Da, må jeg bare sjekke opp noen steder som driver med det da. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 DO IT NOW Ikke chicken out nu 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Fine høstfarger? Høst er den beste årstiden <3 Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) fyllepost, ignorer deluxe Endret 7. oktober 2012 av Freestyle89 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 om noen ringer til meg å snakker skjit 48272244 vær så snill å ringe en eller annen Haha hva faen 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Tøser som er utro mot typen med meg, så ufattelig rått hver gang det skjer. Drittsekk. Jeg hater sånne folk som deg. Ser den, men man kan jo ikke ikke bli smigret når berter ønsker ett ligg med en random dust de slipper se igjenn også er jeg den random dusten, om hun i tillegg avslår venne-requesten på face i etterpå åpner jeg bare opp ruta på soverommet og roper SWAG for alt jeg er god for. At du i det hele tatt våger å skrive "men" etter du har sagt deg enig med meg, gjør meg kvalm. lol er du butthurt. har du blitt eid av noen irl eller om noen ringer til meg å snakker skjit vær så snill å ringe en eller annen Haha hva faen Han sendte meg en pm og spurte om jeg ville ringe til han. jeg er en ettertraktet mann på diskusjon Endret 7. oktober 2012 av cowboy bob Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 ikke ring meg, begynne å bli edru nå var en stor tabbe fra min side ble ringt i hjel fra freak.no etter at jeg mitt nummer ut der Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Sikkert lurt å fjerne telefonnummeret fra postene du la ut da vet du. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Sikkert lurt å fjerne telefonnummeret fra postene du la ut da vet du. takk:) har fjærnet mitt tlf nummer, men håper Quakecry og cowboy bob kan redigere posteen sine slik at nummeret forsivinner? hadde vært meget glad om dere kunne gjort det Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Friluftsliv. Elsker å vandre i skog og mark noen timer for så å ende på en fjelltopp rundt 1000m over forum og motorveier. Edit: Ikke at det er så mange motorveier her jeg bor da. Endret 7. oktober 2012 av Kontorstol Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Ta deg en chillpill. Den kom fra rett person.... 2 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Etter nesten 10t i kø har jeg endelig premiere billetter til hobbiten 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Etter nesten 10t i kø har jeg endelig premiere billetter til hobbiten lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå