Patrick123 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Susanne Furøy Wergeland Helledussen, hun er søt! 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 På mandag begynner jeg å lese meg opp til eksamen, som jeg ikke fikk tatt pga at jeg hadde en akutt infeksjon. Blir hospitant fram til neste sommer. Men verdt det! Da skal jeg endelig få starte som prosesstekniker lærling. 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Tidenes beste reklame mail; Hi "insertName" Your wife has been kidnapped and machine gun wielding strippers have taken over the city! Okay - we may have confused the two games here, but they're both darn good! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Clas Ohlson har komt til Amfi her Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har funnet min superevne: "pervo-vision". Vis meg et bilde av ei dame, uansett hvor uklart eller hvor mye klær, dersom det er et lite hint av en brystvorte som stikker seg 2mm ut av klærne, så ser jeg det. Det samme gjelder konturer av BH/undertøy. 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ny Symphony of Science, og Isaac Asimov er med! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Og kjæresten kommer hjem fra ferie i morgen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Godt å komme seg til Norge igjen. Fine høstfarger og bitende kulde er vakkert. I det hele tatt en bakterieflora som jeg tåler... Jævla jødeland i midtøsten, fuck off. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Fine høstfarger? Endret 6. oktober 2012 av Lami 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Tøser som er utro mot typen med meg, så ufattelig rått hver gang det skjer. *de to gangene, whatever. Endret 6. oktober 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Feil tråd Endret 6. oktober 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Tøser som er utro mot typen med meg, så ufattelig rått hver gang det skjer. Drittsekk. Jeg hater sånne folk som deg. Endret 6. oktober 2012 av Diskutant 7 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Tøser som er utro mot typen med meg, så ufattelig rått hver gang det skjer. Drittsekk. Jeg hater sånne folk som deg. Ser den, men man kan jo ikke ikke bli smigret når berter ønsker ett ligg med en random dust de slipper se igjenn også er jeg den random dusten, om hun i tillegg avslår venne-requesten på face i etterpå åpner jeg bare opp ruta på soverommet og roper SWAG for alt jeg er god for. Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Så på Stjernekamp på NRK i stad. Utrolig bra program. Elsker musikk og alt sånt..Men jeg fikk en sånn følelse av at jeg måtte begynne å danse! Det ser så morsomt ut å danse, men kanskje litt seint å begynne på det i en alder av 16år? .. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Tøser som er utro mot typen med meg, så ufattelig rått hver gang det skjer. Drittsekk. Jeg hater sånne folk som deg. Ser den, men man kan jo ikke ikke bli smigret når berter ønsker ett ligg med en random dust de slipper se igjenn også er jeg den random dusten, om hun i tillegg avslår venne-requesten på face i etterpå åpner jeg bare opp ruta på soverommet og roper SWAG for alt jeg er god for. At du i det hele tatt våger å skrive "men" etter du har sagt deg enig med meg, gjør meg kvalm. 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Ta deg en chillpill. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Kan jo gå begge veier da, ta en gang for noen helger siden, de kom jeg i snakk med den største douchbaggen jeg noensinne har møtt (og ikke på jersey-shore måten, men på den bleike nerdete jeg-er-bedre-enn-deg måten) Helga etterpå ligger jeg med ei berte på narsj hos meg (hun nevnte bare såvidt at hun hadde type men det var ikke så seriøst og han hadde noen rare fetisher som hun var jævlig lei av. Så kom skyssen hennes og hun måtte plutselig dra brennkvikt, hvem faen tror du ikke kjørte bilen?? Jo mister rævtryne (bolstavelig talt) Aldri sovet så søtt i hele livet mitt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Så på Stjernekamp på NRK i stad. Utrolig bra program. Elsker musikk og alt sånt..Men jeg fikk en sånn følelse av at jeg måtte begynne å danse! Det ser så morsomt ut å danse, men kanskje litt seint å begynne på det i en alder av 16år? .. Så derfor skal du ikke starte i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå