Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"god" personlighet er nøkkelen til å få kjæreste. Det er vell en av de største løgnene jeg har hørt.

Vel, det kompanserer en del om man ikke ser så alt for bra ut.

Men ikke nok. Det vet du, og alle like godt. Personlighet is the key om en allerede har andre positive ting fra før av.

Pfft. Hadde en fuckfriend i ett år, som var helt på knærne etter meg. Sixpack, bra tryne og mye moro. Men ikke mer enn det. Kommer ikke lenger enn å bli betatt av fyren, siden han ikke har noe mer å bidra med.

Ditcha han for det forholdet jeg er i nå, angrer ikke. Så mye artigere å ha noen å diskutere alt og ingenting med, dele samme meninger og verdier. Ser også bra ut, men har ikke de samme fysiske tilleggene han andre hadde. Men alt i alt så kompanserer det mye. Kan komme mye lenger enn å bli betatt, når man liker personligheten.

Lenke til kommentar

"god" personlighet er nøkkelen til å få kjæreste. Det er vell en av de største løgnene jeg har hørt.

Vel, det kompanserer en del om man ikke ser så alt for bra ut.

Men ikke nok. Det vet du, og alle like godt. Personlighet is the key om en allerede har andre positive ting fra før av.

Pfft. Hadde en fuckfriend i ett år, som var helt på knærne etter meg. Sixpack, bra tryne og mye moro. Men ikke mer enn det. Kommer ikke lenger enn å bli betatt av fyren, siden han ikke har noe mer å bidra med.

Ditcha han for det forholdet jeg er i nå, angrer ikke. Så mye artigere å ha noen å diskutere alt og ingenting med, dele samme meninger og verdier. Ser også bra ut, men har ikke de samme fysiske tilleggene han andre hadde. Men alt i alt så kompanserer det mye. Kan komme mye lenger enn å bli betatt, når man liker personligheten.

Du er jente, så dine svar tells ikke. Iogmed at ei jente er det umulig og ikke få seg noe for. Om en ikke er alt for stygg så kan ei jente få hva hu vil.

Lenke til kommentar

Ja, nice guys finish last, jenter går bare etter douchebags QQ :cry:

Grow up. Den innstillinga kommer ingen vei.

Såklart, jeg tar feil. Har en god personlighet så vil du få jente kjempelett. Det er faktisk bare å snakke med ei jente du ser på butikken eller på bibloteket også videre og det er så lett som det. buhu.

Lenke til kommentar
Såklart, jeg tar feil. Har en god personlighet så vil du få jente kjempelett. Det er faktisk bare å snakke med ei jente du ser på butikken eller på bibloteket også videre og det er så lett som det. buhu.

Spoken like a true masturbator.

Ja

Ikke rart du er singel.

LOL? Personlighet er jo alt som trengs ifølge dere. Please stop it, be realistic.

Lenke til kommentar

LOL? Personlighet er jo alt som trengs ifølge dere. Please stop it, be realistic.

Det er jo du som ikke er realistisk. Da hadde du lagt fra deg den holdninga der, og ikke syntes synd på deg selv. Om du ikke er fornøyd med utseendet ditt, gjør noe med det, ikke bare sitt på rævva og forvent at alt skal ramle i fanget på deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo du som ikke er realistisk. Da hadde du lagt fra deg den holdninga der, og ikke syntes synd på deg selv. Om du ikke er fornøyd med utseendet ditt, gjør noe med det, ikke bare sitt på rævva og forvent at alt skal ramle i fanget på deg.

Hva skal gjøres? Klippe seg, kle seg bra? That doesn't work.

Såklart, ser du ut som et takras (har sett deg i RPP) så har du lite sjans, det er sant. Men en god personlighet kommer langt. Eller så går du på feil jenter.

"sett deg i RPP" my point exactly. Nei, en kommer ikke spesielt annet enn "en god venn".

Lenke til kommentar

Hva skal gjøres? Klippe seg, kle seg bra? That doesn't work.

Viktigste er hvordan det å forbedre utseendet får deg til å føle. Om du har selvtilliten på plass, hjelper det utrolig mye. Skal også sies at det er mer tiltrekkende med menn som tar vare på utseendet sitt, og ikke lar seg forfalle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...