Coffey Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Det er kjempehyggelig å spille Minecraft sammen med broren min på 7 år som er på besøk i helga! Så vi er i gang med å lage en megaskyskraper. EDIT: PROGRESS! Endret 28. september 2012 av Coffey 2 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Endelig ferdig med alt i leiligheten, nå gjenstår det bare å vente noen få uker på sofaen... Prøver å kjøre en clean stil. Idag er alt av stikkontakter utav syne. Kontorplassen Ca 15 av 50 som eier egen plass, slippe å sloss om å få parkere er luksus. Utsikten er det som solgte leiligheten til meg hvertfall, masse liv. Blir boende her 2-3 år ja Ganske king leilighet! Den utsikten!!! Det var veldig gjennomført og cleant også. Gratulerer! Gjør meg glad at jeg fikk lønn i dag. Så nå blir det: Endret 28. september 2012 av Durochris 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ser bra ut det der Amber, men det er en egen bolig-tråd her Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Ser bra ut det der Amber, men det er en egen bolig-tråd her Takk folkenz Linkypls, sexylubb Endret 28. september 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=368705 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Fikk mitt custom made stempel idag! Digert rødt stempel hvor det står "BETALT" og thats its! *Feeling important* :-D Hvis du lurte så er den til regninger etc.. 2 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Fikk mitt custom made stempel idag! Digert rødt stempel hvor det står "BETALT" og thats its! *Feeling important* :-D Hvis du lurte så er den til regninger etc.. Rosa merketusj og skrive: Bet + dato Men stempel er artig av en eller annen grunn OT: Fikk Oreo kakeboks med Oreo kjeks av muttern i dag :!: Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Sweet da amber, regner med det blir fest hos deg neste sommer! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Sweet da amber, regner med det blir fest hos deg neste sommer! Ingen får rote her. De der skontafestene med storhaugfolk må kjøres hos ekte storhaugfolk, haha. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Høres kanskje slemt ut, men man ler godt når man ser at fuckfrienden man hadde i ett år, før man gikk inn i et forhold sitter å hører på deprimerende klissete sanger. Eks. Edguy - Forever Return - Half a Man Avantasia - Lay all your love on me 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ja det høres ganske slemt ut. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Enig med Bob. Sykt zzzzlemt, rett og slett. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Syyyyykt zzzzzzlemt Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Sweet da amber, regner med det blir fest hos deg neste sommer! Ingen får rote her. De der skontafestene med storhaugfolk må kjøres hos ekte storhaugfolk, haha. Haha, kan da ikke bo på storhaug uten å hoste skikkelig storhaugfest.. Er du heldig havner vi på glattcella før vi rekker rote særlig. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) ^^læææll Gjør meg glad når jeg må stå på tå for å rote med ei jentenå, skikkelig maktfølelse as Godnatt Endret 28. september 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Når noen gir meg et godt kompliment! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Når noen gir meg et godt kompliment! Idiot! 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Gjør meg glad når jeg må stå på tå for å rote med ei jentenå, skikkelig maktfølelse as Godnatt Huh? Du må stå på tå for å rekke opp til henne? Og det gir deg maktfølelse at du er lavere enn henne? I dont get it. 3 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Gjør meg glad når jeg må stå på tå for å rote med ei jentenå, skikkelig maktfølelse as Godnatt Huh? Du må stå på tå for å rekke opp til henne? Og det gir deg maktfølelse at du er lavere enn henne? I dont get it. MÅL: (0:15) http://www.youtube.com/watch?v=li0X3SZILzs&feature=plcp#t=0m15s Mestringsfølelse kunne jeg heller kanskje sagt Lave gutter får ikke høyere jenter har jeg hørt, HVEM LER NÅ. Aldri hatt ei som er lavere enn meg hvertfall. Kommer langt med en god personlighet Endret 29. september 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Mestringsfølelse kunne jeg heller kanskje sagt Lave gutter får ikke høyere jenter har jeg hørt, HVEM LER NÅ. Aldri hatt ei som er lavere enn meg hvertfall. Kommer langt med en god personlighet I see! Har hørt stort sett det samme ja, er ikke mange jenter som går etter de lave gutta. Grats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå