Cakenommy Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Når man har venninner som øvelseskjører til Sverige, og kjøper med en kartong røyk til meg. Slipper lange bilturen og sparer penger. Smooth combo! Liker også tanken på at det blir enda en kartong på turen hjem fra Christiania. Jeg liker tomatene best når de er mørke, og cherry tomater er helt himmelsk! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg glemte å returnere den ødelagte Kindle 3Gen min til amazon i tide og var redd for at de ikke skulle få den tidsnok sånn at jeg måtte betale for den nye jeg fikk som erstatning for at den første ble ødelagt, men nå kom den altså frem så jeg slipper å være klar til å betale store mengder penger. Nå skal jeg feire med å bruke masse penger på gøye ting som jeg liker! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 At jeg fikk en blekksprut i går når jeg fisket https://www.youtube.com/watch?v=hxlGQQr9ceo&feature=plcp 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Scary ass alien looking thing! 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 OT: Galaxy Note 10.1 på postkontoret, og de åpner om 5 minutter Var den bra? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Kan jeg spørre hva en burk er for noe? Er du fra vestkanten av Oslo, eller kanskje Bærum? I motsetning til hva dere østlendinger og de "folke"valgte liker å tro så finnes det folk som bor utenfor østlandet. Grunnen til at vi ikke harryhandler i Sverige er fordi det tar mer omtrent 8-9 timer hver vei og det er ikke akkurat billig å reise rundt for oss som ikke bor på østlandet og har blitt født med sølvskjei, flat jord og sølvskjei i ræven. Så derfor vet vi ikke hva en burk er for noe, 3 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Cowboy Bob vet å bringe glede til folk. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Sånne poster Andre ting jeg synes er hyggelig og som gjør meg glad er pluss, likes, favs og RTs. Postet et bilde på facern i går som fikk 8 likes + min egen da. Jeg liker alltid mine egne poster. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) OT: Galaxy Note 10.1 på postkontoret, og de åpner om 5 minutter Var den bra? Akkurat så bra som forventet. Kameraet er ikke noe å skrive hjem om, og oppløsningen skulle helst vært høyere, men ellers liker jeg den langt bedre enn iPaden. Fornøyd med kjøpet og vel så det. Endret 27. september 2012 av Saft Suse Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Far reiser bort så da kan jeg ha bilen hans noen dager 4 dager uten bil til nå... helt jævlig. Får se hvordan økonomien holder seg noen måneder frem i tid å se om jeg får tatt meg råd til bil Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Alle regninger betalt, samt gjelden jeg hadde hos mamma og vært gavmild. Fikk låne telefon av en kompis, så skal hente den og en kartong med røyk idag. Omtrent hele lønna denne gangen gikk til utgifter, men det er verdt det. Deilig å ikke ha slikt i bakhodet! Er så lenge mellom hver gang at jeg klarer meg fint med noen hundre kroner til neste lønning. Endret 27. september 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
carefac3 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 At jeg fikk en blekksprut i går når jeg fisket https://www.youtube.com/watch?v=hxlGQQr9ceo&feature=plcp Stakkars Blekkulf :c Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 It gets me, every time! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Te fra blandingsposer, istedenfor de teposene du bare legger oppi te'en. Så evig mye bedre, himmelsk! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Fikk gå hjem fra skolen klokken 10.30 og nå er det faen meg høstferie! Deilig! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 FREEEDAAAAAAG!!!!!!!!! 3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 !!!!!!!!!GAAAAAADEEERF 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) At jeg skal på konsert med Seigmen i kveld! :D e: I motsetning til hva dere østlendinger og de "folke"valgte liker å tro så finnes det folk som bor utenfor østlandet. Grunnen til at vi ikke harryhandler i Sverige er fordi det tar mer omtrent 8-9 timer hver vei og det er ikke akkurat billig å reise rundt for oss som ikke bor på østlandet og har blitt født med sølvskjei, flat jord og sølvskjei i ræven. Så derfor vet vi ikke hva en burk er for noe, Jeg bor ikke på Østlandet og er sjelden (på harryhandel) i Sverige, men jeg vet da likevel hva en burk er. En burk er en boks, gjerne av typen aluminiumsboks med brus i. Jeg sier nesten konsekvent burk i stedet for boks, da jeg liker det ordet bedre når det kommer til brus. Endret 28. september 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Endelig ferdig med alt i leiligheten, nå gjenstår det bare å vente noen få uker på sofaen... Prøver å kjøre en clean stil. Idag er alt av stikkontakter utav syne. Kontorplassen Utsikten er det som solgte leiligheten til meg hvertfall, masse liv. Blir boende her 2-3 år ja Endret 28. september 2012 av Amberlamps 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Fin utsikt og nice setup. Gratulere 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå