Millmax Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 10 kills på rad i Battlefield med Arch Enemy / Pantera / Devildriver eller liknende musikk i bakgrunnen gjør alltid dagen. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 haha enig med kanonkent^^ Jeg har netcom yountalk, dvs. at jeg betaler 200 hver måned og ringer/sender sms for hele det beløpet, og om jeg har noe til overs når måneden er ferdig har jeg den ekstra summen + nye 200 kr neste måned, så det vokser liksom om jeg ikke bruker det opp. Jeg er også sterkt imot disse programmene egentlig, men plutselig tenker jeg "shit er jo ingen som svarer, og dette er dritlett!! Jeg sender inn melding, seriøst.." Så sier damen: "Svar 3 ganger på rad så vinner du en helt ny playstation 3!! Anonym har greid 2 ganger på rad!" Haha, da fortsetter jeg å sende som en galning for ingen nytte, har aldri vunnet noe. Og plutselig har jeg brukt opp alle pengene 5. dagen i måneden (N) Synes hun Kaya er pen, men hun snakker bare tull. Han homofile mannen i Interaktiv frokost (tror hvertfall han er homofil) er utrolig smart og morsom, liker å se på om han er der;) Perfekt om man har stått opp litt for tidlig liksom. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 10 kills på rad i Battlefield med Arch Enemy / Pantera / Devildriver eller liknende musikk i bakgrunnen gjør alltid dagen. Eller når du bare har en knakende god dag hvor alt går på skinner, som da jeg spilte tidligere en dag i uka. Rett og slett utklassing Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det er enda BF2 det går i altså... kanskje man må installere det. Fredager gjør meg glad. Hele to dager uten jobb! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Sikker på at de programma bare prøver å lure folk, trekker sikkert en vinner med en gang nesten - men holder konkurransen gående 10 minutter til bare for å få litt extra penger "KOM IGJEN NÅ FOLKENS, 2 MELDINGER TIL SÅ TREKKER VI EN VINNER" Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Lønnsbrevet. Der rundet jeg 500k og ble glad. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Interaktiv Frokost kan faktisk være underholdende iblant. Husker de hoppa rundt i Playboybunny-drakter og spanka hverandre en gang. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Sikker på at de programma bare prøver å lure folk, trekker sikkert en vinner med en gang nesten - men holder konkurransen gående 10 minutter til bare for å få litt extra penger "KOM IGJEN NÅ FOLKENS, 2 MELDINGER TIL SÅ TREKKER VI EN VINNER" Og ikke glem, "Vi har enda ikke fått riktig svar" selv om du for 10min sendte riktig svar. Prøvde EN gang bare fordi jeg ble provosert av neket som satt der og maste i ett sett om at det fremdeles ikke hadde kommet riktig svar. Sende inn en melding med riktig svar, og selv etter jeg sendte meldinga sa spjønet det enda. Jeg vet at jeg sendte riktig svar, siden det ble avslørt etter vinneren var kåret, som selvfølgelig ikke var meg. Det er bullshit hele opplegget, og hele opplegget er laget for å tyne mest mulig penger ut av folk, noe man ikke trenger å være rakettforsker for å skjønne. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Suger jo penga ut av mobilen, opptil 30,- pr melding. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er sånn MTX, MTQ osv osv med priser fra 10-50,- Men er som regel MTX og MTQ de bruker, og de er 30kr ja. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) På sonen har de vel så vidt jeg har fått med meg de få gangene jeg har bladd forbi, en medlemsrabatt. De har økt prisene på vanlig mener jeg å huske, mens medlemskapet som også koster penger gir rabatt. Enda et genialt påfunn for å suge penger ut av folk. Tragisk. Endret 11. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Derfor må vi ikke snakke mer om slike programmer i denne tråden Godt vær, venner, planer for hva jeg skal gjøre, hvordan jeg går kledd og hvordan jeg føler meg gjør meg glad. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Det som gjør meg glad akkurat nå er en knallgod tacomiddag som nettopp er ferdig inntatt. I tillegg dundrer Dio på anlegget, og det er pent vær ute, full avslapping med andre ord. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg sitter her i nyinnkjøpt shorts fra nattåpent i går, hører på Kings of Convenience (veldig avslappende, de er faktisk fra Bergen:P) om ikke mange minuttene er det god hjemmelaget pizza Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Kanskje det blir kebab i natt, det hadde antageligvis gjort meg glad Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Kanskje det blir kebab i natt, det hadde antageligvis gjort meg glad Det skulle være HYGGELIGE ting som gjør det glad. Å se deg spise babb dritings kl 03:45 er bare alt annet en hyggelig. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Kanskje det blir kebab i natt, det hadde antageligvis gjort meg glad Det skulle være HYGGELIGE ting som gjør det glad. Å se deg spise babb dritings kl 03:45 er bare alt annet en hyggelig. I denne tråden snakker vi om ting som gjør oss selv glad, det vil si meg og ikke deg, og kebab i natt hadde gjort meg glad, visst du forstår. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Halvdau bakgårdskatte med andre ord? Nei, jeg velger å spise mat som er avlivet, spiser ikke bab, og iallefall ikke når den mjauer og freser til meg. Endret 11. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå