Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha enig med kanonkent^^ Jeg har netcom yountalk, dvs. at jeg betaler 200 hver måned og ringer/sender sms for hele det beløpet, og om jeg har noe til overs når måneden er ferdig har jeg den ekstra summen + nye 200 kr neste måned, så det vokser liksom om jeg ikke bruker det opp.

 

Jeg er også sterkt imot disse programmene egentlig, men plutselig tenker jeg "shit er jo ingen som svarer, og dette er dritlett!! Jeg sender inn melding, seriøst.." Så sier damen: "Svar 3 ganger på rad så vinner du en helt ny playstation 3!! Anonym har greid 2 ganger på rad!" Haha, da fortsetter jeg å sende som en galning for ingen nytte, har aldri vunnet noe. Og plutselig har jeg brukt opp alle pengene 5. dagen i måneden (N)

 

Synes hun Kaya er pen, men hun snakker bare tull. Han homofile mannen i Interaktiv frokost (tror hvertfall han er homofil) er utrolig smart og morsom, liker å se på om han er der;) Perfekt om man har stått opp litt for tidlig liksom.

Lenke til kommentar
10 kills på rad i Battlefield med Arch Enemy / Pantera / Devildriver eller liknende musikk i bakgrunnen gjør alltid dagen.

 

Eller når du bare har en knakende god dag hvor alt går på skinner, som da jeg spilte tidligere en dag i uka.

 

 

bf2de2.th.jpg

 

Rett og slett utklassing :p

 

Lenke til kommentar
Sikker på at de programma bare prøver å lure folk, trekker sikkert en vinner med en gang nesten - men holder konkurransen gående 10 minutter til bare for å få litt extra penger "KOM IGJEN NÅ FOLKENS, 2 MELDINGER TIL SÅ TREKKER VI EN VINNER"

 

Og ikke glem, "Vi har enda ikke fått riktig svar" selv om du for 10min sendte riktig svar. Prøvde EN gang bare fordi jeg ble provosert av neket som satt der og maste i ett sett om at det fremdeles ikke hadde kommet riktig svar. Sende inn en melding med riktig svar, og selv etter jeg sendte meldinga sa spjønet det enda. Jeg vet at jeg sendte riktig svar, siden det ble avslørt etter vinneren var kåret, som selvfølgelig ikke var meg.

 

Det er bullshit hele opplegget, og hele opplegget er laget for å tyne mest mulig penger ut av folk, noe man ikke trenger å være rakettforsker for å skjønne.

Lenke til kommentar

På sonen har de vel så vidt jeg har fått med meg de få gangene jeg har bladd forbi, en medlemsrabatt. De har økt prisene på vanlig mener jeg å huske, mens medlemskapet som også koster penger gir rabatt. Enda et genialt påfunn for å suge penger ut av folk. Tragisk.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Kanskje det blir kebab i natt, det hadde antageligvis gjort meg glad ;)

Det skulle være HYGGELIGE ting som gjør det glad. Å se deg spise babb dritings kl 03:45 er bare alt annet en hyggelig.

 

I denne tråden snakker vi om ting som gjør oss selv glad, det vil si meg og ikke deg, og kebab i natt hadde gjort meg glad, visst du forstår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...