Gavekort Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 De fleste HBO-serier er fantastiske. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Boardwalk Empire begynte i dag Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Isbitmaskin. Kan drikke iskald drikke så ofte jeg vil! Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Isbitmaskin. Kan drikke iskald drikke så ofte jeg vil! Funker det å fryse cola, saft eller annen type brus? Kunne vært deilig å ha cola isbiter oppi cola eller fanta isbiter oppi fanta. 1 Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Isbitmaskin. Kan drikke iskald drikke så ofte jeg vil! Funker det å fryse cola, saft eller annen type brus? Kunne vært deilig å ha cola isbiter oppi cola eller fanta isbiter oppi fanta. Genialt! for da slipper man at cola'n smaker piss, etter at isbiten har smeltet! 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Isbitmaskin. Kan drikke iskald drikke så ofte jeg vil! Funker det å fryse cola, saft eller annen type brus? Kunne vært deilig å ha cola isbiter oppi cola eller fanta isbiter oppi fanta. Genialt! for da slipper man at cola'n smaker piss, etter at isbiten har smeltet! Indeed. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Cola smaker alltid piss, så den der slipper du ikke unna gitt! 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Handla meg masse gudd idag. Tv-skjenk i sort høyglans med sort glassplate og elementer i børstet stål, blender, mikrobølgeovn, Logitech Harmony One+ og Apple TV. Har også fått konkret leveringsdato på sofaen, må sitte på gulvet en måned men fin unnskyldning for å ha senga i stua. Da er man jo på plass allerede 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Trenger vel ikke sofa når du har trofédame? Straks dere er innafor dørene blir jo det uansett av med klærne og full sex. Eller? 5 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Isbitmaskin. Kan drikke iskald drikke så ofte jeg vil! Funker det å fryse cola, saft eller annen type brus? Kunne vært deilig å ha cola isbiter oppi cola eller fanta isbiter oppi fanta. Tviler, må nok gå old school på den. Men fin idê da! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Trenger vel ikke sofa når du har trofédame? Straks dere er innafor dørene blir jo det uansett av med klærne og full sex. Eller? Svarer på det når jeg har fått flyttet inn 4 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Trenger vel ikke sofa når du har trofédame? Straks dere er innafor dørene blir jo det uansett av med klærne og full sex. Eller? Fordel å ha en sofa å shagge i for å variere litt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Det er jo bare å flashe tusenlappene hans, så glemmer hun at sofaen ikke er der. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Den nye Widerøe reklamen. http://www.youtube.com/watch?v=dmO2KgH8xZE 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Isbitmaskin. Kan drikke iskald drikke så ofte jeg vil! Vi har også en isbitmaskin, men vi gidder ikke å legge til vann på kjøleskapet, så jeg får ingen glede av den. Er en uke til jeg reiser til UK igjen. Gleder meg til å pumpe meg full av alkohol og disse freshers. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Pøsregner og er kaldt og mørkt ute mens jeg sitter nydusjet inne i varmen etter trening, og skal sette på en film. Endret 18. september 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Champions League og Roar Stokke! Endret 18. september 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 To dyner i senga, i stede for 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 At det bare er 3 dager til jeg får se kjæresten min igjen <3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå