dysfunctional Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jævlig irriterende å ha en sånn mus når man skal klikke på hjulet for å åpne linker i andre faner. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Det har jeg, men aldri hatt et problem med det. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Macro-sidescroll master race reporting in, bytte faner med sidescroll er überkonig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Lærte jeg fra deg, faktisk. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Ny bil bitchez Gratulerer! Hvilken? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 murstein med hjul ? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Macro-sidescroll master race reporting in, bytte faner med sidescroll er überkonig. Wat how 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 murstein med hjul ? Fikk han billig Må bare gjennom eu før han selges til fordel for e36 coupe Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Macro-sidescroll master race reporting in, bytte faner med sidescroll er überkonig. Wat how Han har endret i kontrollpanelet til musen sin sånn at når han trykker på sidescroll knappene så tilsvarer det knappene for å bytte faner. Selv bruker jeg sidescroll til å skrive inn passordet mitt til spill osv. Er mye man kan gjøre med en mus til 700 spenn Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Mye du ikke kan gjøre med mus til 700 spenn og. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Hahaha Posten over meg gjør meg glad Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Macro-sidescroll master race reporting in, bytte faner med sidescroll er überkonig. Wat how Magic Eller Roccat Kone. Eller laste ned program du kan lage macroar med. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Det som er gøy er å lyve når man er ute på byen. Har jobbet meg opp 3-4 stødige karakterer nå. Seneste karakteren er en bohem-kunstner som lager avant gardistisk kunst i Berlin, men opprinnelig fra Løkka. Jeg maler alle maleriene mine med mitt eget blod. Ja, det er faktisk sykt artig hvis man klarer å "pulle det off" over tid. Og ligge på det perfekte alkoholnivået til å kunne gutse litt og ikke drite seg ut. Liker å tro jeg er ganske god og overbevisende. Hjelper å holde seg ganske edru / tildels brisen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Macro-sidescroll master race reporting in, bytte faner med sidescroll er überkonig. Wat how Magic Eller Roccat Kone. Eller laste ned program du kan lage macroar med. Jah, tenkte vel jeg måtte det, men håpet på et shortcut eller noe sånt. Eneste jeg fant ut var at alt + sidescrollclick navigerer fram og tilbake i browseren. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Oi oi oi, favorittseriene begynner igjen! Bare et par denne uka men neste uke blir det full rulle. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Mye du ikke kan gjøre med mus til 700 spenn og. Sånn når vi er inne på mus. Så satt ei på jobb seg oppå pulten i dag og snakket. Jeg skulle bruke maskina og sa "må jeg ta deg på ræva for å komme til musa eller?" Var da litt morsomt på en kjip mandag. 4 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Digg og ha pc igjen. Takk til kakemot for at han lærte meg formatere, og fikk liv i vifta igjen. Nå skal jeg laste ned Sopranos! 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Sopranos er en enveisbillett til himmelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå