sykkeliten Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hahah, skjønner! Var sulten i sta jeg også, men tvang mamma til å lage mat til meg Hørtes ikke bra ut,tvinge sin mor til å lage mat... Fy. :nei2: Omelett med skinke og paprika til kvelds høres bra ut,tror jeg lager det. *Romle romle Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hahah, skjønner! Var sulten i sta jeg også, men tvang mamma til å lage mat til meg Jeg bruker samme taktikk. "Lag mat til meg, eller så spiser jeg ikke." Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hahah, skjønner! Var sulten i sta jeg også, men tvang mamma til å lage mat til meg Jeg bruker samme taktikk. "Lag mat til meg, eller så spiser jeg ikke." haha, ja akkurat! så mamma lager mat til meg så jeg ikke sulter 8 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 * Tror jeg har tatt et par steg mot Übermensch i det siste. * Har knekt noen flere koder til å ha det bra på jobb. * Neurosis. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) 0:15 forhåpentligvis meg om noen år http://www.youtube.com/watch?v=li0X3SZILzs&feature=g-u-u Endret 13. september 2012 av Amberlamps 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 * Tror jeg har tatt et par steg mot Übermensch i det siste. * Har knekt noen flere koder til å ha det bra på jobb. * Neurosis. På hvilken måte er du vei til å bli det? Du er ikke übermensch før du klarer å gro barten til Nietzsche. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg skal takle alt og alle med et smil. Alt av dritt skal prelle av meg og ikke affisere meg. Jeg klarer det ganske bra allerede. Übermensch har ikke noe med barten til Nietzsche å gjøre. Men jeg klarer sikkert å gro en slik og etter hvert hvis jeg vil. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg skal takle alt og alle med et smil. Alt av dritt skal prelle av meg og ikke affisere meg. Jeg klarer det ganske bra allerede. Übermensch har ikke noe med barten til Nietzsche å gjøre. Men jeg klarer sikkert å gro en slik og etter hvert hvis jeg vil. Sorry, jeg skal slutte å spøke med Nietzsche. Han var en klok fyr, med mange interessante teorier. Og han hadde en veldig imponerende bart. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 0:15 forhåpentligvis meg om noen år Han med dama, eller han i Lamborghinien? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Han med dama såklart Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 0:15 forhåpentligvis meg om noen år Når jeg ser slike par så lurer jeg alltid på om de rett og slett er lykkelige. Han kan sikkert gi henne alt hun ønsker seg, og hun er sikkert alt han ønsker seg. Men likevel ... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Når jeg ser slike par så lurer jeg alltid på om de rett og slett er lykkelige. Han kan sikkert gi henne alt hun ønsker seg, og hun er sikkert alt han ønsker seg. Men likevel ... Velstand er ikke lik lykke. Bare se på Patrick Bateman. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Han med dama såklart Jeg hadde blitt fullstendig paranoid om jeg skulle funnet meg en kvinne etter at jeg hadde blitt rik. Det siste jeg har lyst på er noen som er tiltrukket av pengene mine. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Lønn og fri til å lade opp til arbeidshelg. Å få kjøpt noe man har ønsket seg en stund. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Kontrakt signert og depositum betalt. Leilighet midt i storbyen i boks. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg hadde blitt fullstendig paranoid om jeg skulle funnet meg en kvinne etter at jeg hadde blitt rik. Det siste jeg har lyst på er noen som er tiltrukket av pengene mine. Sett deg i mega-gjeld, så gjør du et slag mot golddiggers, lyve på deg en formue. Når du går bort, er det du som ler sist. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 At jeg reiser til Athen om 48 timer Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=P8iKcdh5Ims&feature=related + snus. EDIT: Mekka den om til spotify-liste. http://open.spotify.com/user/kakemot/playlist/46Vq9wy97daAoRtYMdbEay Endret 14. september 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Ullsokker! Jeg tok på meg ullsokker i dag ettersom været var så rævva, så selv om jeg ble skikkelig våt på føttene er jeg enda varm Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Ny vinterjakke og hettegenser i XL! Ullsokker ftw! Får aldri nok. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå