Patrick123 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 "Night At The Opera" på LP! Herregud, for en lykke! PS: Jeg liker LP på den skikkelige måten, ikke på hipster-måten. Ville bare gjøre det klart. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Får huset for meg selv i helgen. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) "Night At The Opera" på LP! Herregud, for en lykke! PS: Jeg liker LP på den skikkelige måten, ikke på hipster-måten. Ville bare gjøre det klart. Jeg tror ikke på deg. Har du noen bevis på dette? Endret 12. september 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Hver jævla youtube-video som blir vist i forelesningene på skolen har jeg sett for sånn 2-3-4 år siden. Uten unntak så langt. Føler meg pro. Endret 12. september 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hva slags YT-videoer? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 La meg gjette, du fyrer løs med "Ooooold, så jeg for fleeeere år siden!" hver gang eller? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Hva slags YT-videoer? Det meste som er relatert til musikk og lyd. Latterlige bollywood actionscener med dårlig lyddesign, innslag fra blant annet Åpen Post med misheard lyrics(alle har sett though), samt den der virtuelle hårklippen som er tatt opp med stereomikrofoner osv. Mange, mange flere som jeg ikke kommer på i farta. La meg gjette, du fyrer løs med "Ooooold, så jeg for fleeeere år siden!" hver gang eller? Haha, jeg er ikke helt sosialt tilbakestående. Holder det bare for meg selv og synes det er greit med en gjensyn, videoene er da som regel fortsatt underholdende. Jeg er bare hipster på innsiden. Endret 12. september 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 "Night At The Opera" på LP! Herregud, for en lykke! PS: Jeg liker LP på den skikkelige måten, ikke på hipster-måten. Ville bare gjøre det klart. Jeg tror ikke på deg. Har du noen bevis på dette? På at jeg ikke er hipster? Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 På at jeg ikke er hipster? Har du noen bevis på at du liker den på den ordentlige måten? Hva er forskjellen mellom å like vinyl på den ordentlige måten og hipster-måten? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Ble stoppet i politikontroll og det første politiaspiranten sier, "nyvaska bil?". Gjorde meg glad Talte opp krukka med penger idag og kom frem til 6300 kroner, venter også 5000 i lønn denne måneden. Nå blir det høyttalere og apple tv til leiligheten å der var 53 806,- fra statens lånekasse på plass også. Renter <3 Endret 13. september 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 På at jeg ikke er hipster? Har du noen bevis på at du liker den på den ordentlige måten? Hva er forskjellen mellom å like vinyl på den ordentlige måten og hipster-måten? Dersom du liker vinyl på den ordentlige måten er det fordi du liker lyden og "stemningen". Hipstere liker det fordi det er er gammelt og ergo ikke noe "mainstream". Ironien er jo selvfølgelig at siden LP nå plutselig er blitt populært igjen så er det nettopp mainstream, noe som fører til at hipstere mest sannsynlig går over til kassett snart. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Beats Pro kom nettopp i hus! Pooooooorrn! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Det er ikke mainstream å høre på LP bare fordi det er mulig å tjene penger på det igjen utenom bruktbutikker. hei kult jeg har like mange innlegg som det året jeg ble født i Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Ikke faen om cowboy bob er født i 96. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Ikke undervurder 96ere Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Du har ennå ikke kommet med noen bilder av "trofedama" di. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Dersom du liker vinyl på den ordentlige måten er det fordi du liker lyden og "stemningen". Hipstere liker det fordi det er er gammelt og ergo ikke noe "mainstream". Ironien er jo selvfølgelig at siden LP nå plutselig er blitt populært igjen så er det nettopp mainstream, noe som fører til at hipstere mest sannsynlig går over til kassett snart. Jeg tror du like vinyl på hipster-måten. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Dersom du liker vinyl på den ordentlige måten er det fordi du liker lyden og "stemningen". Hipstere liker det fordi det er er gammelt og ergo ikke noe "mainstream". Ironien er jo selvfølgelig at siden LP nå plutselig er blitt populært igjen så er det nettopp mainstream, noe som fører til at hipstere mest sannsynlig går over til kassett snart. Jeg tror du like vinyl på hipster-måten. Du er sjalu fordi jeg har oppnåd sann vinyl-forståelse. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg tror deg fremdeles ikke. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg eier ikke engang en cardigan. Bevis nok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå