langkaas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Tv er vel ikke dårlig da vel? Bare signalene? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Nei.. Men føler jo at bildet ikke er noe bra når jeg ikke ser en dritt. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 True Tenkt på parabol? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Har en behagelig døgnrytme for tiden. Nok søvn, sover til fornuftige tider, og er opplagt til dagen etter. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Å bo på landet Så flere rådyr mens jeg gikk tur med bikkja over et jorde idag^^ Bare den sabla myggen som er irriterendes-.- Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Det er vel knott? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Knott stikker vel ikke, det gjør denne faenskapen. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Knott biter, mygg suger blod. Jævlige begge to, og en meget god grunn til å bo i by. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Handle klær gjør meg alltid glad Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Å tenkje på at i morgon tidleg sit eg på båten heim frå Bergen. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Bare en dag igjen, så har jeg 3 ukers ferie. Lenke til kommentar
Karr Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 At jeg kom inn på musikklinja! Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Å bo på landet Så flere rådyr mens jeg gikk tur med bikkja over et jorde idag^^ Bare den sabla myggen som er irriterendes-.- Gikk i skogen ovenfor huset for noen dager siden. To unge rådyr kom springene rett mot meg. Hadde jeg ikke bevegt meg ville ett av de sprunget rett forbi. Får normalt sett bare se de fra vinduet. Det var spennende kan jeg si. Er enig om myggen, takket være dem sitter jeg nå med to stikk som klør. EDIT: Kan nevne at jeg så rådyrene etter at jeg hadde sett etter en hane som jeg så der oppe. Litt av en dag. Endret 10. juli 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Er glad for at jeg bor utafor noen som helst storby. Er ikke helt øde her jeg bor, men det er en fin mellomting. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Bæsje gjør meg glad Helt syyykt digg følelse jeg får av det Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Knott biter, mygg suger blod. Jævlige begge to, og en meget god grunn til å bo i by.begge suger blo.Myggen stikker og suger, knotten biter og suger Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Å bo på landet Så flere rådyr mens jeg gikk tur med bikkja over et jorde idag^^ Bare den sabla myggen som er irriterendes-.- Gikk i skogen ovenfor huset for noen dager siden. To unge rådyr kom springene rett mot meg. Hadde jeg ikke bevegt meg ville ett av de sprunget rett forbi. Får normalt sett bare se de fra vinduet. Det var spennende kan jeg si. Er enig om myggen, takket være dem sitter jeg nå med to stikk som klør. EDIT: Kan nevne at jeg så rådyrene etter at jeg hadde sett etter en hane som jeg så der oppe. Litt av en dag. Det er et herlig liv på landet ja^^, Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Døh. Det er rådyr på Lysaker óg. Ikke så altfor lenge siden det løp et forbi meg. Grevling óg! Endret 10. juli 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Humøret (og utseendet) til Kaya på sonen! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Det der greiene er skummelt! I det ene øyeblikket sitter du og tenker hvor patetisk hele programmet er, med de teite konkurransene og sånnt. Men i det neste øyeblikket sitter du med mobilen i hånda, lettere sjokkert når du har funnet ut at å sende 3 meldinger der kostet deg 90 raske... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå