Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å bo på landet :love: Så flere rådyr mens jeg gikk tur med bikkja over et jorde idag^^ Bare den sabla myggen som er irriterendes-.-

Gikk i skogen ovenfor huset for noen dager siden. To unge rådyr kom springene rett mot meg. Hadde jeg ikke bevegt meg ville ett av de sprunget rett forbi. Får normalt sett bare se de fra vinduet. Det var spennende kan jeg si.

 

Er enig om myggen, takket være dem sitter jeg nå med to stikk som klør.

 

EDIT: Kan nevne at jeg så rådyrene etter at jeg hadde sett etter en hane som jeg så der oppe. Litt av en dag.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Å bo på landet :love: Så flere rådyr mens jeg gikk tur med bikkja over et jorde idag^^ Bare den sabla myggen som er irriterendes-.-

Gikk i skogen ovenfor huset for noen dager siden. To unge rådyr kom springene rett mot meg. Hadde jeg ikke bevegt meg ville ett av de sprunget rett forbi. Får normalt sett bare se de fra vinduet. Det var spennende kan jeg si.

 

Er enig om myggen, takket være dem sitter jeg nå med to stikk som klør.

 

EDIT: Kan nevne at jeg så rådyrene etter at jeg hadde sett etter en hane som jeg så der oppe. Litt av en dag.

Det er et herlig liv på landet ja^^,

Lenke til kommentar

Det der greiene er skummelt! I det ene øyeblikket sitter du og tenker hvor patetisk hele programmet er, med de teite konkurransene og sånnt. Men i det neste øyeblikket sitter du med mobilen i hånda, lettere sjokkert når du har funnet ut at å sende 3 meldinger der kostet deg 90 raske...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...