Cakenommy Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Foreldre reist bort for helgen, Rush Hour på tv, pizza i ovnen, røyk og munch etter en uke med mye jobb! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Friidrett med mange øvelser for kvinner! Ja, ja, nei, nei, nei, ja, kun bakfra, kanskje, bakfra, nei, kun med pose over hodet. Du glemte denne -mann?- Kvinnelige kulestøtere, der har du skikkelig kvinnfolk som kan beskytte deg en mørk kveld. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Foreldre reist bort for helgen, Rush Hour på tv, pizza i ovnen, røyk og munch etter en uke med mye jobb! Du var ikke en gutt sa du? 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Foreldre reist bort for helgen, Rush Hour på tv, pizza i ovnen, røyk og munch etter en uke med mye jobb! Du var ikke en gutt sa du? Oppvokst med for det meste kompiser, trives best med gutta. Trenger du virkelig bilde for å tro meg? 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ser for meg at du ser ut som noe sånt Bare litt kraftigere bygd, og med sånn okse-ring i nesa. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Dette kan bli hysterisk morsomt! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Oppvokst med for det meste kompiser, trives best med gutta. Trenger du virkelig bilde for å tro meg? Det er lite jeg trenger. Hva jeg ønsker, er noe annet. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Så om Cakenommy er maskulin fordi hun henger med gutter, så tror jeg at jeg har en anelse om hvordan hun ser ut. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Enn så lenge får dere bare lure. Altfor moro å høre det dere har å komme med til å avsløre noe enda. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Enn så lenge får dere bare lure. Altfor moro å høre det dere har å komme med til å avsløre noe enda. Neida, kødder bare, men antar likevel at du kler og oppføerer deg litt alternativt/guttete. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Enn så lenge får dere bare lure. Altfor moro å høre det dere har å komme med til å avsløre noe enda. Du går i dongeri overall, drikker billig pils, bruker ikke sminke, har kort hår og er mannen i et lesbisk forhold. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Du er en attentionwhore med bryst-implantater som kun henger med gutter for å mette ditt eget ego. Du går med hipsterbriller, lider deg gjennom World of Warcraft og tar lynkurs i geeky ting for å kunne være kul med guttene og gjør dem desperat etter å få seg et ligg med deg, men du spiller hard-to-get. Endret 7. september 2012 av Gavekort 7 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Yep, hysterisk morsomt! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Yep, hysterisk morsomt! Haha, gavekort må ha truffet en eller annen spiker for å få den reaksjonen. 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Yep, hysterisk morsomt! Haha, gavekort må ha truffet en eller annen spiker for å få den reaksjonen. Enig. Jeg holder en knapp på den siste teorien der. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 You wish Yep, hysterisk morsomt! Haha, gavekort må ha truffet en eller annen spiker for å få den reaksjonen. You wish. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 At Cakenommy er helt i vranglås nå Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Fornektelse er det første steget... 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Fornektelse er det første steget... Vice versa ang teorien deres. Dere har min sympati for deres dårlige oppfatning, må være hardt å være mann... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå