Amberlamps Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) For Amberlamps og hans lommebok, så er smårips "trofeer" for å vises frem til familien (spesielt faren). Dette jeg og tenkte, de er som accessories, vedsiden av sofaer, leiligheter og biler. Edit: Føler meg alltid som en ekkel onkel når jeg sjekker opp jenter i 16'årsalderen, men må jo være lov og være en ekkel onkel iblandt og. Liker at dere begge har rett! Må ha noe å vise frem på tilstelninger jeg er på. Har ikke noen dype følelser for henne, men helvette så pen. Trofé har jeg alltid ønsket meg Blond, svære stramme bryster og antydning til 6-pack, men ikke noe sminkedukke. Et halvt hode høyere hjelper også på, viser makt. Endret 6. september 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 20 ja. Blir high five fra far håPer jeg Blir hun 17 i år? Eh, 16 om noen dager. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har ikke noen dype følelser for henne Men tipper du har vært dypt i ho! Hø hø hø! men helvette så pen. Blond, svære stramme bryster og antydning til 6-pack, men ikke noe sminkedukke. Brag brag brag. Hvor er bildene? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Skulle gjerne provida, men får heller vente til det blir slutt på moroa. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ja, du får samle opp en kolleksjon. Vi venter i spenning. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Håper det ender dårlig, slik at Amberlamps vil ha hevn og legger ut noe skikkelig dirty! 9 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Kaffe og ferske wienerbrød på ett lite lokalt bakeri. Jummy! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Snøret i bånn! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Eg returnerte Roccat Kone+ til Komplett på tirsdag, og dei har allereie sendt ny Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Lik mus som jeg har. Beste musa ever, aszzzz. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Sitter å slapper av i sofaen med film på tv'en og laptop i fanget. Syntes jeg fortjener det nå siden gulvet i leiligheten skinner Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Friidrett med mange øvelser for kvinner! Ja, ja, nei, nei, nei, ja, kun bakfra, kanskje, bakfra, nei, kun med pose over hodet. 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 BF3-vors med en kompis! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Litt flexing med max pump i speilet etter overdreven volum-økt på gym1 en fredagskveld. edit: 12reppere i dropset i mark er helt sinnsvakt herlig Endret 7. september 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Friidrett med mange øvelser for kvinner! Ja, ja, nei, nei, nei, ja, kun bakfra, kanskje, bakfra, nei, kun med pose over hodet. Du glemte denne -mann?- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå