Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har fortsatt autoritet over en.

Går ikke frivillig inn i en slik rolle der jeg må underkaste meg alle med høyere rang.

Ikke diss noe du ikke har prøvd. Du kommer til å sitte under en autoritet i mesteparten av ditt voksne liv uansett via jobb. Da kan de faktisk kreve ting av deg.

 

Militæret er som en stor barnehage. Om du bare følger ordre, så kan du sitte og le av det etterpå. Jeg var i militæret et år, og det er det kuleste året jeg har opplevd.

 

Passerte 2000 pluss! Hei hopp hurra! Dersom jeg ikke kommer langt i årets medlem i år kommer jeg til å bli alvorlig forundret.

Jeg passerte 7 000 noen dager siden. :D

Lenke til kommentar

De har fortsatt autoritet over en.

Går ikke frivillig inn i en slik rolle der jeg må underkaste meg alle med høyere rang.

Ikke diss noe du ikke har prøvd. Du kommer til å sitte under en autoritet i mesteparten av ditt voksne liv uansett via jobb. Da kan de faktisk kreve ting av deg.

 

Militæret er som en stor barnehage. Om du bare følger ordre, så kan du sitte og le av det etterpå. Jeg var i militæret et år, og det er det kuleste året jeg har opplevd.

Er sikkert en kul og lærerik opplevelse for de som er motiverte for det.

 

Skal bli freelancer, da bestemmer jeg hvem jeg vil jobbe for.

Lenke til kommentar

Får man en medalje dersom man skyter seg selv i foten (i skjul, altså) på sesjon? :hmm: Honorable discharge, purpurhjerte, få møte Ari Behn og hele pakka.

Hvor skal man få tak i et våpen på sesjon? Vet du i det hele tatt hva sesjon er? :p

 

Såklart vet jeg hva sesjon er, har vært gjennom det for et par år tilbake. Enn om man tar med eget våpen? Bare sånn for å vise at man virkelig vil inn i armyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...