TMB Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Narkotiske? Trodde han holdt seg til pot. Hasj er vel definert som narkotika? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Alle rusmidler som ikke gis på resept, (m. unntak av tobakk og alkohol) er narkotika. Narkotika er et ord som definerer ulovlig rusmiddel. Paralgin forte er narkotika, om man ikke har resept på det. 2 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jepp, men cannabis er ikke narkotisk. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Passerte 2000 pluss! Hei hopp hurra! Dersom jeg ikke kommer langt i årets medlem i år kommer jeg til å bli alvorlig forundret. At på til så er jeg frisk igjen etter at jeg har vært slapp og energiløs og feberete de siste dagene, så nå skal jeg gå ut en tur og bli svett og ekkel mens jeg hører på litt kjekk musikk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 De har fortsatt autoritet over en. Går ikke frivillig inn i en slik rolle der jeg må underkaste meg alle med høyere rang. Ikke diss noe du ikke har prøvd. Du kommer til å sitte under en autoritet i mesteparten av ditt voksne liv uansett via jobb. Da kan de faktisk kreve ting av deg. Militæret er som en stor barnehage. Om du bare følger ordre, så kan du sitte og le av det etterpå. Jeg var i militæret et år, og det er det kuleste året jeg har opplevd. Passerte 2000 pluss! Hei hopp hurra! Dersom jeg ikke kommer langt i årets medlem i år kommer jeg til å bli alvorlig forundret. Jeg passerte 7 000 noen dager siden. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Militæret er helt ok det, om man ikke har andre planer. Eller om man har planer i militæret. Om man faktisk har andre planer er det ganske kjipt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 den andre elgen Gjennomført parodi-humorkarakter. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Får man en medalje dersom man skyter seg selv i foten (i skjul, altså) på sesjon? Honorable discharge, purpurhjerte, få møte Ari Behn og hele pakka. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=XD4_DiloWy0&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 ALPHONSE HAR VUNNIT BANAN-ÖPNAR VM I AACHEN. 6000 BANANER PÅ LIKA MÅNGA TIMMAR. GRATTIS! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 De har fortsatt autoritet over en. Går ikke frivillig inn i en slik rolle der jeg må underkaste meg alle med høyere rang. Ikke diss noe du ikke har prøvd. Du kommer til å sitte under en autoritet i mesteparten av ditt voksne liv uansett via jobb. Da kan de faktisk kreve ting av deg. Militæret er som en stor barnehage. Om du bare følger ordre, så kan du sitte og le av det etterpå. Jeg var i militæret et år, og det er det kuleste året jeg har opplevd. Er sikkert en kul og lærerik opplevelse for de som er motiverte for det. Skal bli freelancer, da bestemmer jeg hvem jeg vil jobbe for. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Får man en medalje dersom man skyter seg selv i foten (i skjul, altså) på sesjon? Honorable discharge, purpurhjerte, få møte Ari Behn og hele pakka. Hvor skal man få tak i et våpen på sesjon? Vet du i det hele tatt hva sesjon er? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Skal bli freelancer, da bestemmer jeg hvem jeg vil jobbe for. Freelancer innen hva? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Får man en medalje dersom man skyter seg selv i foten (i skjul, altså) på sesjon? Honorable discharge, purpurhjerte, få møte Ari Behn og hele pakka. Hvor skal man få tak i et våpen på sesjon? Vet du i det hele tatt hva sesjon er? Såklart vet jeg hva sesjon er, har vært gjennom det for et par år tilbake. Enn om man tar med eget våpen? Bare sånn for å vise at man virkelig vil inn i armyen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Skal bli freelancer, da bestemmer jeg hvem jeg vil jobbe for. Freelancer innen hva? Musikkproduksjon. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Lykke til. Musikk er ikke akkurat det enkleste å tjene seg rik på. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Takk. Målet er ikke å bli rik, men å trives med det jeg gjør slik at jeg gleder meg til å stå opp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Målet er vel å få nok penger til å faktisk kunne leve. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Derfor vi oppfant NAV, slik at man slipper å jobbe for pengene. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) den andre elgen Gjennomført parodi-humorkarakter. Personleg kan eg aldri tru at ein person berre kan komme på slike ting. Endret 5. september 2012 av svelemoe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå