cowboy bob Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 I USA er det vanlig etikette ikke bare å sende masse sms eller texts som de kaller det, man må også sexte og laste opp bilder på instagram. Da er ikke 600 sms og mms bare-bare. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Kjemperelevant for et norsk abonnement, med andre ord. Har de ikke FB på telefonene sine der borte? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) I USA er det vanlig etikette ikke bare å sende masse sms eller texts som de kaller det, man må også sexte og laste opp bilder på instagram. Da er ikke 600 sms og mms bare-bare. Dude trust me, går i flere tusen SMS pr mnd pr gjennomsnitt kid der + alt det andre Inkludert at du betaler for sms'er du mottar, så om du sender en sms og mottar ett svar telles det som 2 SMS på mobilregningen din. Endret 5. september 2012 av Rudde93 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Distriktssjefen er visst på jevnlig besøk for å finne nye medarbeidere. Butikksjefen liker meg og arbeidet mitt, får mer og mer jobb. Ser lyst ut! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Å (endelig) være ferdig med sesjon del 2, og ikke komme inn. Lykke. Endret 5. september 2012 av CypheroN Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 At jeg slapp begge sesjonene fordi jeg rømte landet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 At jeg kan unnslippe alt som har med militæret å gjøre uansett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Landsforrædere. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Dette er grunnen til at jeg ikke ville i militæret. Hadde klikket for meg. Ville mest sannsynlig slått fyren rett i trynet. Ingen får rope i trynet mitt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) ^ Det der er nok veldig overdrevent. Veldig likt det man ser i amerikanske filmer. Er langt i fra slikt her i Norge i hvert fall. Endret 5. september 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 De har fortsatt autoritet over en. Går ikke frivillig inn i en slik rolle der jeg må underkaste meg alle med høyere rang. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 De skal bryte deg ned, også bygge deg opp sterkere enn det du noen gang var. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Kunne jo vært spennende med en total likestilling i militæret. Var selv i utlandet, så fikk aldri opplevd verneplikten. Var dog innom flere militærbaser i USA. Endret 5. september 2012 av Notelitten Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Eller ikke. Mener det samme som kakemot. Skal aldri i en slik situasjon med så streng autoritet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 ^ Det der er nok veldig overdrevent. Veldig likt det man ser i amerikanske filmer. Er langt i fra slikt her i Norge i hvert fall. Det er noen som prøver allikevel. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Kakegutten hadde uansett ikke komt inn fordi han jevnlig bruker narkotiske stoffer, noe som er imot kravene for å komme inn til sesjon del 2. Endret 5. september 2012 av cowboy bob Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Narkotiske? Trodde han holdt seg til pot. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Arntfinn hadde uansett ikke komt inn fordi han jevnlig bruker narkotiske stoffer, noe som er imot kravene for å komme inn til sesjon del 2. DMT metaboliseres på under en time, er ikke mulig å se det på prøver ettersom alle levende skapninger har sporstoffer av DMT i kroppen. Dessuten hadde jeg kommet inn ettersom jeg var clean for 3 år siden. Sa bare at jeg ikke var motivert for militæret. Endret 5. september 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) *slett* Endret 5. september 2012 av Zodihax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå