dysfunctional Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Sons of Anarchy er faktisk en serie det er verdt å ta en kveld hjemme for. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Å ha frihelg etter ei 54-timersuke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Speaking of TV-serier. Jeg elsker HBO-serier og er blodfan av Game of Thrones, The Sopranos, The Wire og Curb your Enthusiasm. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 HBO Nordic blir kjekke greier. Jeg hater å piratnedlaste og jeg liker ikke å vente sånn et år før jeg kan se True Blood/Game of Thrones og Canal+ GO suger, men nå blir det mulig for meg å se på gøye serier helt lovlig når jeg vil i HD til en billig penge. Og så fikk jeg nettopp beta key til War of the roses og det er jo kjekt - utenom at jeg har hørt at det ikke er no særlig bra så jeg er litt skeptisk til om jeg skal gidde. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 HBO Nordic blir kjekke greier. Enig! Skal bli bra å bli så lovlig som jeg gjerne vil være uten å måtte vente så jævla lenge på seriene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Det og se kun en episode per uke til ett fast tidspunkt er uaktuelt for min del. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 I så fall er det vel ikke verre enn å vente til sesongen er over så du kan marathone det. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Det og se kun en episode per uke til ett fast tidspunkt er uaktuelt for min del. Du veit HBO Nordic på nett ikkje blir TV? Det er ei streaming-teneste, der media blir tilgjengelig etter det har gått på tv, slik at du kan streame det når du vil. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 At de bråkete havrenakkene i underetasjen visstnok er flytta. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 22 makreller, 3 sei og en gigantisk torsk! Episk fisketur. 2 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hvor stor er gigantisk? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Du har sikkert ikke samme syn på det, fiskermann. 3-4 kilo. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hehe, hvordan visste du at jeg er (eks) fisker? 3-4 kilo er uansett en fin fisk Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Husker du sa det en gang her på forumet for mange år siden. ... Mulig jeg er for mye her inne. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=SCaRtiZIEro&feature=plcp EDIT; Ut å møte sekstenåringen min nu Endret 1. september 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Tracy Chapman! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Teen Choice Awards 2012!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå