Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kjempebra! Hvordan føler seg er faktisk det viktigste av absolutt alt, det hadde jeg ikke sagt for bare et halvt år siden, men det er sant. Jeg oppdaget at det er noe skoledrit jeg må få unnagjort som jeg ikke la merke til at jeg skulle gjøre i går, før hadde jeg bare utsatt det til neste morgen og ikke fått gjort no særlig, mens nå bare gjorde jeg det med en gang.

Lenke til kommentar

Klarer å gi litt mer faen i bagateller nå. Den perfeksjonistiske tvangen avtar. Litt dumt i utganspunktet, men i sum og på sikt er det bedre. Og jeg føler meg bedre.

 

Lær meg. Jeg sliter. Helt seriøst. Om jeg skriver feil og visker ut noe, MÅ jeg viske ut alle streker. Ingenting kan være feil. Streker må være helt beine. Om jeg stryker ut noe bruker jeg som oftest linjal. Når jeg støvsuger støvsuger jeg i "streker", der hver "strek" overlapper den halve forrige, ca. Bilder må henge beint. 4 skruer må være skrudd slik at stjernen er samme vei på alle. Jeg er enten autist, perfeksjonist, eller så har jeg tvangstanker. Men det er ikke tvangstanker heller, jeg bare vil at alt skal være rett.

Lenke til kommentar

Lær meg. Jeg sliter. Helt seriøst. Om jeg skriver feil og visker ut noe, MÅ jeg viske ut alle streker. Ingenting kan være feil. Streker må være helt beine. Om jeg stryker ut noe bruker jeg som oftest linjal. Når jeg støvsuger støvsuger jeg i "streker", der hver "strek" overlapper den halve forrige, ca. Bilder må henge beint. 4 skruer må være skrudd slik at stjernen er samme vei på alle. Jeg er enten autist, perfeksjonist, eller så har jeg tvangstanker. Men det er ikke tvangstanker heller, jeg bare vil at alt skal være rett.

Lær meg dette. Jeg sliter. Helt seriøst. Om jeg skriver feil, så klusser jeg bare over og skriver på nytt. Driter i om det er pent eller ikke. Om jeg støvsuger så suger jeg bare der det er absolutt helt nødvendig. Ikke noe mer. Jeg har ikke bilder. Jeg er enten lat, umotivert eller så er jeg apatisk. Jeg bryr meg ikke om at noe skal være rett.

 

Jeg tror jeg trenger Slimdas medisinske ekspertise.

Endret av Kammizez
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...