Slimda Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 mangelen på punktum og stor forbokstav, som du ofte likar når du trollar, gjorde det der om til "ja" Du mener, akkurat slik som du selv skrev? 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Samt absurde besettelser og innlegg uten grunnlag. Det er sånn vi liker det. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 hei gutta slutt da det er ikke meg 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 nei det er absolutt ikkje han Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Det er Bob. Case closed. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Det er Bob. Case closed. Gi oss gjerne sikre bevis om du har. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Gi oss gjerne sikre bevis om du har. Neh. Jeg er en kontroversiell dommer. Deal with it. Endret 29. august 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Klarer å gi litt mer faen i bagateller nå. Den perfeksjonistiske tvangen avtar. Litt dumt i utganspunktet, men i sum og på sikt er det bedre. Og jeg føler meg bedre. Endret 29. august 2012 av Hyperio 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Det er kjempebra! Hvordan føler seg er faktisk det viktigste av absolutt alt, det hadde jeg ikke sagt for bare et halvt år siden, men det er sant. Jeg oppdaget at det er noe skoledrit jeg må få unnagjort som jeg ikke la merke til at jeg skulle gjøre i går, før hadde jeg bare utsatt det til neste morgen og ikke fått gjort no særlig, mens nå bare gjorde jeg det med en gang. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Klarer å gi litt mer faen i bagateller nå. Den perfeksjonistiske tvangen avtar. Litt dumt i utganspunktet, men i sum og på sikt er det bedre. Og jeg føler meg bedre. Lær meg. Jeg sliter. Helt seriøst. Om jeg skriver feil og visker ut noe, MÅ jeg viske ut alle streker. Ingenting kan være feil. Streker må være helt beine. Om jeg stryker ut noe bruker jeg som oftest linjal. Når jeg støvsuger støvsuger jeg i "streker", der hver "strek" overlapper den halve forrige, ca. Bilder må henge beint. 4 skruer må være skrudd slik at stjernen er samme vei på alle. Jeg er enten autist, perfeksjonist, eller så har jeg tvangstanker. Men det er ikke tvangstanker heller, jeg bare vil at alt skal være rett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Det kalles vel OCD, gjør det ikke? OCD er ikke farlig å ha, med mindre det faktisk hindrer deg å leve et normalt liv. Dessuten er det svært hyggelig å ha litt OCD. Er jo så morsomt å skru ting fra hverandre og sette de sammen! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg er også sånn som du skriver, bortsett fra det med skruene Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Lær meg. Jeg sliter. Helt seriøst. Om jeg skriver feil og visker ut noe, MÅ jeg viske ut alle streker. Ingenting kan være feil. Streker må være helt beine. Om jeg stryker ut noe bruker jeg som oftest linjal. Når jeg støvsuger støvsuger jeg i "streker", der hver "strek" overlapper den halve forrige, ca. Bilder må henge beint. 4 skruer må være skrudd slik at stjernen er samme vei på alle. Jeg er enten autist, perfeksjonist, eller så har jeg tvangstanker. Men det er ikke tvangstanker heller, jeg bare vil at alt skal være rett. Lær meg dette. Jeg sliter. Helt seriøst. Om jeg skriver feil, så klusser jeg bare over og skriver på nytt. Driter i om det er pent eller ikke. Om jeg støvsuger så suger jeg bare der det er absolutt helt nødvendig. Ikke noe mer. Jeg har ikke bilder. Jeg er enten lat, umotivert eller så er jeg apatisk. Jeg bryr meg ikke om at noe skal være rett. Jeg tror jeg trenger Slimdas medisinske ekspertise. Endret 29. august 2012 av Kammizez 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hvorfor er det de samme menneske som spammer både Ting som irriterer og Ting som er hyggelige? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Gjør det deg glad at de gjør det? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Eller at det er de samme folka? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hvorfor er det de samme menneske som spammer både Ting som irriterer og Ting som er hyggelige? Det har blitt et lite samhold her. <3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hvorfor er det de samme menneske som spammer både Ting som irriterer og Ting som er hyggelige? Fordi det er det samme folkene som henger i OT-baren generelt. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hvorfor er det de samme menneske som spammer både Ting som irriterer og Ting som er hyggelige? My pleasure! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå