Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alkohol gir en bismak som aldri blir god. Skal man først drikke noe godt, drikk alkoholfritt.

Så er det egentlig bare å kjøre på med sprit, og gjøre et forsøk på å maskere den jævlige smaken.

Whiskey, cognac, vin og alt det der smaker rent piss, men ingen innrømmer det for å ikke virke om pingler.

 

Folk drikker whiskey og lignende utelukkende for å være tøff, og kvinnfolk drikker vin for det er "pent" og har klasse.

 

Øl smaker bare litt drit, for det er bare litt alkohol oppi.

 

Skål!

Endret av ikkespisgress
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Alkohol gir en bismak som aldri blir god. Skal man først drikke noe godt, drikk alkoholfritt.

Så er det egentlig bare å kjøre på med sprit, og gjøre et forsøk på å maskere den jævlige smaken.

Whiskey, cognac, vin og alt det der smaker rent piss, men ingen innrømmer det for å ikke virke om pingler.

 

Folk drikker whiskey og lignende utelukkende for å være tøff, og kvinnfolk drikker vin for det er "pent" og har klasse.

 

Øl smaker bare litt drit, for det er bare litt alkohol oppi.

 

Skål!

 

0/10

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det kommer nå helt an på hva man liker,jeg kan sitte og nyte en øl,og virkelig kjenne på de smakene som ligger gjemt i for eks. en IPA.

 

Alkoholfritt går helt fint for min del ,men da må det være topp kvalitet også der.

 

Eller kanskje jeg bare tuller og liker alkoholen og dens effekt :dremel: ....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...