Amberlamps Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Når jeg får skryt på jobb av kunder som igjen forteller sjefene mine hvor flink jeg er Føles gudd Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Når man frivillig drar på skole på en lørdag har man virkelig valgt rett linje! 2 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Mack øl...Ka i svarte fan,blir du bli gla av mack øl? nei,nu står ikke verden til påske! Her er noe å bli glad av: Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Alkohol gir en bismak som aldri blir god. Skal man først drikke noe godt, drikk alkoholfritt. Så er det egentlig bare å kjøre på med sprit, og gjøre et forsøk på å maskere den jævlige smaken. Whiskey, cognac, vin og alt det der smaker rent piss, men ingen innrømmer det for å ikke virke om pingler. Folk drikker whiskey og lignende utelukkende for å være tøff, og kvinnfolk drikker vin for det er "pent" og har klasse. Øl smaker bare litt drit, for det er bare litt alkohol oppi. Skål! Endret 25. august 2012 av ikkespisgress 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Alkohol gir en bismak som aldri blir god. Skal man først drikke noe godt, drikk alkoholfritt. Så er det egentlig bare å kjøre på med sprit, og gjøre et forsøk på å maskere den jævlige smaken. Whiskey, cognac, vin og alt det der smaker rent piss, men ingen innrømmer det for å ikke virke om pingler. Folk drikker whiskey og lignende utelukkende for å være tøff, og kvinnfolk drikker vin for det er "pent" og har klasse. Øl smaker bare litt drit, for det er bare litt alkohol oppi. Skål! 0/10 4 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Det kommer nå helt an på hva man liker,jeg kan sitte og nyte en øl,og virkelig kjenne på de smakene som ligger gjemt i for eks. en IPA. Alkoholfritt går helt fint for min del ,men da må det være topp kvalitet også der. Eller kanskje jeg bare tuller og liker alkoholen og dens effekt .... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Det er ingenting i veien med litt alkohol-smak. Jeg tar gjerne et glass whisky alene, altså uten å bli beruset eller for det sosiale. Kun fordi jeg liker smaken og synes at det er kos. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Neinei, jeg har selvsagt rett, andre folk har ikke egen smak! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Neinei, jeg har selvsagt rett, andre folk har ikke egen smak! 0/10 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 hei gavekort jeg gir deg 1 på terningen. terningen er 6kantet. dersom du får 1 så betyr det at postene dine er trash 6 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) 0/10 ble eid a Endret 25. august 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 hei gavekort jeg gir deg 1 på terningen. terningen er 6kantet. dersom du får 1 så betyr det at postene dine er trash 10/10 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 *Unable to comply, not enough fuck to give* Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Å drikke alkoholfritt øl er som å slikke søstra si; det smaker som det skal, men du vet at noe er galt. 5 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ei jente jeg har hatt litt god kontakt med i det siste har nettopp blitt singel, come to daddy sweet 16 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Å drikke alkoholfritt øl er som å slikke søstra si; det smaker som det skal, men du vet at noe er galt. Men det er et greit alternativ om man ikke har annet tilgjengelig? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå