Kallileo Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ting som gjør meg glad: Hyggelige kunder på jobben Jeg jobber på Statiol, og det er så hyggelig når det kommer inn greie folk Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 At når jeg kom hjem fra søskenbarnet mitt i dag så hadde søstrene mine vært å kjøpt et 32" tv til meg, eller jeg betalte 4000 av de 6000 da, men like vel de hjalp meg med 2000 kr Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Mange som får 32" tv nå. Hvordan fikk du? Gratulerer forresten. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...mp;submit=S%F8k Du skulle heller tatt en litt større en til samme pris Går litt utover kvalitet, men... GLADMELDING!!!: Hovedkortet mitt er bekreftet er på vei fra Komplett sine porter til himmelen. *Kaste Ferrari laptop ut vinduet* Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...mp;submit=S%F8k Du skulle heller tatt en litt større en til samme pris Går litt utover kvalitet, men... GLADMELDING!!!: Hovedkortet mitt er bekreftet er på vei fra Komplett sine porter til himmelen. *Kaste Ferrari laptop ut vinduet* Vil heller ha god kvalitet Jeg fikk et LG tv ikke sikker på hva det heter Edit: Det her http://uk.lge.com/products/model/detail/lcdtv_32lc46.jhtml Endret 6. juli 2008 av langkaas Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Masse som gjør meg glasd nå for tiden: * At jeg får 6300 kr i lønn på torsdag (mye for en 17 åring) pluss at jeg får 1500 kr av min mor på fredag (penger jeg har lånt henne i januar) * At vi (min mor og min lillesøster) skal til Kristiansand den 29. juli, skal innom gamezone da og bruke masse penger. * At det er sommerferie. * Fint vær. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Masse som gjør meg glasd nå for tiden:* At jeg får 6300 kr i lønn på torsdag (mye for en 17 åring) pluss at jeg får 1500 kr av min mor på fredag (penger jeg har lånt henne i januar) * At vi (min mor og min lillesøster) skal til Kristiansand den 29. juli, skal innom gamezone da og bruke masse penger. * At det er sommerferie. * Fint vær. Da fyller jeg 16 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Sondre?! Du sa til meg at du hadde RÅD til tven du, at du hadde SPART opp til den. Du nevnte faen ikke noe om at de betalte 2000 av den. Judas! Anyways, at jeg skal pusse opp rommet gjør meg glad! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg viste ikke om at de gjore det før jeg kom hjem i går jeg Det var menignga at jeg skulle kjøpe det selv lissom. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ny og bedre layout på 123spill.no Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Nei usj, den er helt ufordragelig. Akuratt som Finn.no sin. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Syns den ble mye bedre jeg, mye mer oversiktelig. Var like før jeg migrerte over til 1001spill. Huff, grøsser ved tanken Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Å kunne sitte å drite på en ordentlig do etter 1 uke med en utedass fra helvete, det gjør meg glad Endret 7. juli 2008 av Addan Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Aleksmy: Den nye layoten til 123spill er bare ekkel. Hater den gulfargen, huff. Jeg har safarikjekse og snus. DET gjør meg glad. Storebroren min blir 18 i morra, enda en ting som gjør meg glad Endret 7. juli 2008 av tommyeggen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Den gulfargen har jo alltid vært der da, den er kanskje ikke lekker men det er på en måte logoen til 123spill, de kan jo ikke forandre den^^ Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Sa jeg at jeg likte layouten før? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Nope, men er vi begge enige om at layouten har blitt bedre enn den forrige da? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hehe den nye layouten var faktisk mye berde Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Der har vi en med litt fornuft^^ Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 noe som gjør meg glad er at pcen er fucka, og ikke vil starte haha. skal jeg bruke tiden til RL? NÆH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå