cowboy bob Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Ja, Razer er et tullemerke som bare lager shit som ser fancy ut. F.eks begynte de ikke å lage mekaniske tastatur før SC2 slo an og folk flest ble litt mer obs på at det finnes tastatur som ikke suger til tross for at det har vært vanlig med mekaniske tastatur blant progamere lenge. Til sammenligning har Steelseries hatt ett mekanisk tastatur blant sitt sortiment i mange år . Tror Razer lager ganske OK musematter da. Hvilket mekanisk tastatur sitter du på nå til dags? Cherry MX Blue master race. Bruker enda 7G, har hatt lyst til å prøve blåe eller brune switcher en stund, men pengene strekker ikke til. Skulle gjerne ha hatt 2 tastaturer egentlig, de svarte switchene blir litt tunge til tekstbehandlig o.l, ikke at jeg hadde greid å bruke det i praksis med mindre jeg hadde hatt en megarig jeg kunne snurre rundt elns og det hadde nok ikke vært noe bra for øynene mine. Og ja Refsa du har nok rett angående Naga, den har jeg hørt at er veldig god. Glemte helt at den fantes, opsi. Razer produserer veldig mye jalladrit uanz da, som f.eks den fantastiske SC2 promomusen som blinket i forskjellige farger om man ble angrepet og viste APMen din der man holder hånden sånn at man ikke kan se den totalt unyttige informasjonen. Fant Edvard Munch i skrivebordsskuffen. Hurra! Slipp han ut så han får puste!! Skaff han noe vann kanskje??? mat?? har et dell keyboard som jeg fikk av tanta mi lmao dette er ikke en plass for noob's Fant nettopp ut at fritimene mine i år legger seg fint på begynnelsen og slutten av dagene, hurra! Nå rekker jeg å til legen for å få ny resept før skolen begynner. Endret 22. august 2012 av cowboy bob 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Slipp han ut så han får puste!! Skaff han noe vann kanskje??? mat?? Jeg spiste nettopp en ganske så god kyllingmiddag. Så mat er ordna. Munch fikk et par drag frisk luft før han havna i lommeboka. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 ...b bruker ett logitech "laptop" keyboard Brukte så og si bare laptop fra jeg var 12 til 16 så når jeg først skulle kjøpe stasjonær ble det selvfølgelig det. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Bytta ut G19 med Corsair K90... Tror det er det smarteste jeg noen gang har gjort. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Vært ute å gått tur med mamma i marka. På vei opp en stigning ba hun ba meg holde et jevnt tempo slik at jeg ikke ble sliten, siden jeg gikk så fort. Noe jeg gjorde. Når vi var kommet ett lite stykke lenger frem, sa hun til meg at "no trur e du har gått nok, no snur vi" . Tenkte bare hva faen, jeg har ikke gått nok enda. Og gikk ifra henne, hørte bare hun mumlet bak meg, og prøvde å få igang en samtale slik at jeg stoppet slik at hun kunne ta meg igjen. Nå sitter hun helt utkjørt, og pappa ler av henne siden hun fikk gjennomgå. Hun tenkte det var hun som tok med meg ut på treningstur, og ikke motsatt. Har kanskje kronisk b-vitaminmangel, astma, hypoglykemi og en sannsynlighet for ME, men det betyr for all del ikke at du skal undervurdere meg! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=34C41eEpM48 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hvilket mekanisk tastatur sitter du på nå til dags? Cherry MX Blue master race. Har du nokre gode tips for å få ananasbrus ut av slike, kanskje? Har nemmelig det i alle tastane til høgre for 8, U, J og N. Snart spyler eg berre heile skiten i dusjen. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Du kan vel ta av keycaps og ta av bryterknappen, men jeg har aldri gjort det. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hvilket mekanisk tastatur sitter du på nå til dags? Cherry MX Blue master race. Har du nokre gode tips for å få ananasbrus ut av slike, kanskje? Har nemmelig det i alle tastane til høgre for 8, U, J og N. Snart spyler eg berre heile skiten i dusjen. Slutt å drikke brus kanskje, du er stor gutt nå så nå burde du bare drikke øl Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 For øl hadde gjort seg MYE bedre i tastaturet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg skriver mye fortere med litt øl i tastaturet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hvilket mekanisk tastatur sitter du på nå til dags? Cherry MX Blue master race. Har du nokre gode tips for å få ananasbrus ut av slike, kanskje? Har nemmelig det i alle tastane til høgre for 8, U, J og N. Snart spyler eg berre heile skiten i dusjen. Ikke gjør det. Spyl med isopropanol. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg tror plumbo er bedre. Fint til å løse opp smuss samtidig som det tar med seg den seige brus guffa. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Da blir jo tastaturet luktende plumbo for evig, nei kjør på med isopropanol! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg tror plumbo er bedre. Fint til å løse opp smuss samtidig som det tar med seg den seige brus guffa. Spesielt om du spyler med saltsyre etterpå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Poorfags. Kjøp nytt tastatur. #Winning Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Kan jo lik så godt bare nuke hele dritten med hydrofluoric acid. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Poorfags. Kjøp nytt tastatur. #Winning #Wasting Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hvilket mekanisk tastatur sitter du på nå til dags? Cherry MX Blue master race. Har du nokre gode tips for å få ananasbrus ut av slike, kanskje? Har nemmelig det i alle tastane til høgre for 8, U, J og N. Snart spyler eg berre heile skiten i dusjen. Ikke gjør det. Spyl med isopropanol. Fann K-skydd på Jula, 5 mil frå her. Det var Etanol, Isopropanol og Propylalkohol i. Har prøvd det på uviktige tastar (windows-knappen, alt gr osv.) Det tar minst tre dosar med væska for å få vekk seigheita, og etter det er liksom "feelen" i tasten borte vekk. Ikkje noko høgt klikk, og litt svakare taktil feedback. Bør eg finne rein isopropanol? Var jævlig vanskelig å finne, mtp at ingen nettbutikkar skriv noko om innhald. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hvilket mekanisk tastatur sitter du på nå til dags? Cherry MX Blue master race. Har du nokre gode tips for å få ananasbrus ut av slike, kanskje? Har nemmelig det i alle tastane til høgre for 8, U, J og N. Snart spyler eg berre heile skiten i dusjen. Ikke gjør det. Spyl med isopropanol. Fann K-skydd på Jula, 5 mil frå her. Det var Etanol, Isopropanol og Propylalkohol i. Har prøvd det på uviktige tastar (windows-knappen, alt gr osv.) Det tar minst tre dosar med væska for å få vekk seigheita, og etter det er liksom "feelen" i tasten borte vekk. Ikkje noko høgt klikk, og litt svakare taktil feedback. Bør eg finne rein isopropanol? Var jævlig vanskelig å finne, mtp at ingen nettbutikkar skriv noko om innhald. Finn så ren som du klarer. Poenget med isopropanol er at det ikke skader plasten eller korroderer elektronikk, og at det fordamper rimelig raskt, slik at du kan garantere at alt er tørt etter noen minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå