Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Ja, Razer er et tullemerke som bare lager shit som ser fancy ut. F.eks begynte de ikke å lage mekaniske tastatur før SC2 slo an og folk flest ble litt mer obs på at det finnes tastatur som ikke suger til tross for at det har vært vanlig med mekaniske tastatur blant progamere lenge. Til sammenligning har Steelseries hatt ett mekanisk tastatur blant sitt sortiment i mange år . Tror Razer lager ganske OK musematter da.

 

Hvilket mekanisk tastatur sitter du på nå til dags? Cherry MX Blue master race.

Bruker enda 7G, har hatt lyst til å prøve blåe eller brune switcher en stund, men pengene strekker ikke til. Skulle gjerne ha hatt 2 tastaturer egentlig, de svarte switchene blir litt tunge til tekstbehandlig o.l, ikke at jeg hadde greid å bruke det i praksis med mindre jeg hadde hatt en megarig jeg kunne snurre rundt elns og det hadde nok ikke vært noe bra for øynene mine.

 

Og ja Refsa du har nok rett angående Naga, den har jeg hørt at er veldig god. Glemte helt at den fantes, opsi. Razer produserer veldig mye jalladrit uanz da, som f.eks den fantastiske SC2 promomusen som blinket i forskjellige farger om man ble angrepet og viste APMen din der man holder hånden sånn at man ikke kan se den totalt unyttige informasjonen.

 

Fant Edvard Munch i skrivebordsskuffen. Hurra!

 

Slipp han ut så han får puste!! Skaff han noe vann kanskje??? mat??

 

 

har et dell keyboard som jeg fikk av tanta mi

 

lmao dette er ikke en plass for noob's

 

Fant nettopp ut at fritimene mine i år legger seg fint på begynnelsen og slutten av dagene, hurra! Nå rekker jeg å til legen for å få ny resept før skolen begynner.

Endret av cowboy bob
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vært ute å gått tur med mamma i marka. På vei opp en stigning ba hun ba meg holde et jevnt tempo slik at jeg ikke ble sliten, siden jeg gikk så fort. Noe jeg gjorde. Når vi var kommet ett lite stykke lenger frem, sa hun til meg at "no trur e du har gått nok, no snur vi" . Tenkte bare hva faen, jeg har ikke gått nok enda. Og gikk ifra henne, hørte bare hun mumlet bak meg, og prøvde å få igang en samtale slik at jeg stoppet slik at hun kunne ta meg igjen. Nå sitter hun helt utkjørt, og pappa ler av henne siden hun fikk gjennomgå. Hun tenkte det var hun som tok med meg ut på treningstur, og ikke motsatt. Har kanskje kronisk b-vitaminmangel, astma, hypoglykemi og en sannsynlighet for ME, men det betyr for all del ikke at du skal undervurdere meg!

Lenke til kommentar

Hvilket mekanisk tastatur sitter du på nå til dags? Cherry MX Blue master race.

Har du nokre gode tips for å få ananasbrus ut av slike, kanskje? Har nemmelig det i alle tastane til høgre for 8, U, J og N. Snart spyler eg berre heile skiten i dusjen.

Slutt å drikke brus kanskje, du er stor gutt nå så nå burde du bare drikke øl :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvilket mekanisk tastatur sitter du på nå til dags? Cherry MX Blue master race.

Har du nokre gode tips for å få ananasbrus ut av slike, kanskje? Har nemmelig det i alle tastane til høgre for 8, U, J og N. Snart spyler eg berre heile skiten i dusjen.

 

Ikke gjør det. Spyl med isopropanol.

Fann K-skydd på Jula, 5 mil frå her. Det var Etanol, Isopropanol og Propylalkohol i. Har prøvd det på uviktige tastar (windows-knappen, alt gr osv.)

Det tar minst tre dosar med væska for å få vekk seigheita, og etter det er liksom "feelen" i tasten borte vekk. Ikkje noko høgt klikk, og litt svakare taktil feedback. Bør eg finne rein isopropanol? Var jævlig vanskelig å finne, mtp at ingen nettbutikkar skriv noko om innhald.

Lenke til kommentar

Hvilket mekanisk tastatur sitter du på nå til dags? Cherry MX Blue master race.

Har du nokre gode tips for å få ananasbrus ut av slike, kanskje? Har nemmelig det i alle tastane til høgre for 8, U, J og N. Snart spyler eg berre heile skiten i dusjen.

 

Ikke gjør det. Spyl med isopropanol.

Fann K-skydd på Jula, 5 mil frå her. Det var Etanol, Isopropanol og Propylalkohol i. Har prøvd det på uviktige tastar (windows-knappen, alt gr osv.)

Det tar minst tre dosar med væska for å få vekk seigheita, og etter det er liksom "feelen" i tasten borte vekk. Ikkje noko høgt klikk, og litt svakare taktil feedback. Bør eg finne rein isopropanol? Var jævlig vanskelig å finne, mtp at ingen nettbutikkar skriv noko om innhald.

 

Finn så ren som du klarer. Poenget med isopropanol er at det ikke skader plasten eller korroderer elektronikk, og at det fordamper rimelig raskt, slik at du kan garantere at alt er tørt etter noen minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...