Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, headset ja. Ein i klassa har bestilt Razer Tiamat 7.1, og seier til folk at han snart har det beste på markedet. Lulz.

Synes det er litt rart hvor lettlurte noen folk er.

 

Fått intrykk av at razer er ett plast-jallamerke og 7.1 er vel bare en gimmikk?, og hvordan får de egentlig til .1 i ett headsett uansett, bør det ikke isåfall være 7.2??

Lenke til kommentar

Razer sine produkter har kjempe mange gode ideer og utførelser, men med mange barnesjukdommer og irriterende feil. Noe plast eller jallamerke er det ihvertfall ikke. Da må vi bevege oss inn på Logitech sine tastaturer. DET er faen meg jallaplast det.

 

Dere kan vel heller ikke si at Razer Tiamat 7.1 produserer dårlig lyd, men det er langt i fra markedets beste. En ting som er riktig er at det er markedets dyreste gaming-headset.

Lenke til kommentar

Ja, Razer er et tullemerke som bare lager shit som ser fancy ut. F.eks begynte de ikke å lage mekaniske tastatur før SC2 slo an og folk flest ble litt mer obs på at det finnes tastatur som ikke suger til tross for at det har vært vanlig med mekaniske tastatur blant progamere lenge. Til sammenligning har Steelseries hatt ett mekanisk tastatur blant sitt sortiment i mange år . Tror Razer lager ganske OK musematter da.

Lenke til kommentar

Og det er ikke Logitech mener du? Tastaturene deres er av helvetes dårlig kvalitet som blir ødelagt bare du ser på dem. Isteden for en metallplate nederst i tastaturet har de plassert en sprø plastplate som ikke tåler at du trykker på tastaturet før den er knust. I tillegg legger til til x antall ubrukelige macrotaster og en elendig skjerm for deretter å overprise dritten.

 

Razer Naga musa mi kan ikke kalles noe jalla plastikkdritt som bare skal se bra ut. Den er funksjonell og kompakt slik at den tåler MYE. Eneste negative er at museknappene blir fort slitt og man ender opp med dobbeltklikk problemet.

Lenke til kommentar

Haha, headset ja. Ein i klassa har bestilt Razer Tiamat 7.1, og seier til folk at han snart har det beste på markedet. Lulz.

Haha, hva faen... Misliker sånne dyre, enorme overkill gaming-headset. Hvor bra lyd TRENGER man egentlig når man gamer uansett?

Aldri skjønt meg på slike investeringer. Personlig trenger jeg et headset å bruke i klasserommet fordi jeg studerer musikkdesign, men gidda ikke å slå til på noe studio eller produksjons-headset som koster 2000 kroner. Det kan jeg gjøre neste år, når jeg er flinkere.

 

Blahhh.

Lenke til kommentar

Ja, Razer er et tullemerke som bare lager shit som ser fancy ut. F.eks begynte de ikke å lage mekaniske tastatur før SC2 slo an og folk flest ble litt mer obs på at det finnes tastatur som ikke suger til tross for at det har vært vanlig med mekaniske tastatur blant progamere lenge. Til sammenligning har Steelseries hatt ett mekanisk tastatur blant sitt sortiment i mange år . Tror Razer lager ganske OK musematter da.

 

Hvilket mekanisk tastatur sitter du på nå til dags? Cherry MX Blue master race.

 

Og det er ikke Logitech mener du? Tastaturene deres er av helvetes dårlig kvalitet som blir ødelagt bare du ser på dem. Isteden for en metallplate nederst i tastaturet har de plassert en sprø plastplate som ikke tåler at du trykker på tastaturet før den er knust. I tillegg legger til til x antall ubrukelige macrotaster og en elendig skjerm for deretter å overprise dritten.

 

Skjermen på G15 var grei. Det var gøy å programmere den. Forøvrig sa cowboy bob aldri noe om at Logitech var bra, hvem som helst kan se at tastaturkvaliteten deres generelt er dårlig.

 

Razer Naga musa mi kan ikke kalles noe jalla plastikkdritt som bare skal se bra ut. Den er funksjonell og kompakt slik at den tåler MYE. Eneste negative er at museknappene blir fort slitt og man ender opp med dobbeltklikk problemet.

 

Jeg kjenner mange folk som har rimelig dårlig erfaring med de meste varer som er siktet på gaymen people. Du skal ikke se bortifra mange duger, men de er langt fra god kvalitet generelt sett. Det finnes unntak, og jeg kan ikke kommentere på Razer (bortsett fra Deathadder som /var/ noe jallaplast).

 

Uansett kan du få langt bedre kvalitet for mye mindre penger.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Seriøst? Har du ikke vært borti feks. DasKeyboard og Filco Majestouch før? Jeg sitter personlig med ett DasKeyboard S, og byggekvaliteten er jævlig god.

 

Joda har kikka på de før. Har ikke den største interessen av å bruke mellom 800 og 1400 kroner på tastatur når jeg kan få det nåværende tastaturet (6gv2) for 5-600 kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...