djgudleif Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Skal skjemme bort meg selv med potetgull og film på min siste feriedag! Ut å kjøpe Lays! 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Endret 19. august 2012 av Cakenommy 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg er 21, har lappen. Og jeg tenker ikke på giring engang. Det bare skjer automatisk. Hva er problemet? Når jeg var 16 år og 2 måneder uten lappen så kjørte jeg uten å tenke på giring Det er ganske greit å gire innimellom. Er du slik som Jarle fra Åpen Post? http://youtu.be/j4ETxiixNY0 2:07 Oh aint you a funny retard Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Funnet meg en ny serie jeg har blitt helt hekta på, "Skins". Karakteren "Cassie" er bare helt utrolig! http://www.youtube.com/watch?v=0s8Ycdrms08&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=arSnTinghwg&feature=related Endret 19. august 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg er 21, har lappen. Og jeg tenker ikke på giring engang. Det bare skjer automatisk. Hva er problemet? Når jeg var 16 år og 2 måneder uten lappen så kjørte jeg uten å tenke på giring Det er ganske greit å gire innimellom. Er du slik som Jarle fra Åpen Post? 2:07 Oh aint you a funny retard Å fy så sint han var! Er du sensitiv om giringen din? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Om dere ikke girer dere ned noen hakk nå, kommer dere til å møte en varselfirkant. 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Håndkokte engelske potetgull. Ouch? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Haha, det er selvfølgelig mennesker som holder styr på kokingen, krydring og når poteten skal tas ut av vannet. Og ikke en kjele med mange hender under kjelen for å bruke menneskelig kroppsvarme som energikilde. Endret 19. august 2012 av Eksboks Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg er 21, har lappen. Og jeg tenker ikke på giring engang. Det bare skjer automatisk. Hva er problemet? Når jeg var 16 år og 2 måneder uten lappen så kjørte jeg uten å tenke på giring Det er ganske greit å gire innimellom. Er du slik som Jarle fra Åpen Post? 2:07 Oh aint you a funny retard Å fy så sint han var! Er du sensitiv om giringen din? Sint? prøv oppgitt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg er 21, har lappen. Og jeg tenker ikke på giring engang. Det bare skjer automatisk. Hva er problemet? Når jeg var 16 år og 2 måneder uten lappen så kjørte jeg uten å tenke på giring Det er ganske greit å gire innimellom. Er du slik som Jarle fra Åpen Post? 2:07 Oh aint you a funny retard Å fy så sint han var! Er du sensitiv om giringen din? Sint? prøv oppgitt Oppgitt, sint... To ord som beskriver noen som er butthurt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Analsmerter er også et ord som beskriver noen som er butthurt. 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jo mer jeg bruker 120hz monitor jo mer digg er det. Fy flate for en stor forskjell det er mellom 60hz og 120hz utenom spill. Har enda ikke klart å se forskjell på 120hz og 60hz når jeg spiller, men må nok ha de to ved siden av hverandre for å se noen markant forskjell. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Jeg er 21, har lappen. Og jeg tenker ikke på giring engang. Det bare skjer automatisk. Hva er problemet? Når jeg var 16 år og 2 måneder uten lappen så kjørte jeg uten å tenke på giring Det er ganske greit å gire innimellom. Er du slik som Jarle fra Åpen Post? 2:07 Oh aint you a funny retard Å fy så sint han var! Er du sensitiv om giringen din? Sint? prøv oppgitt Oppgitt, sint... To ord som beskriver noen som er butthurt. Er jo du som virker sint.. Kanskje du har den tiden i måneden og er litt butthurt pga surprise buttsechs ? Endret 20. august 2012 av TMK9C Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Men for faen drit i å quote så mye da 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Oppgitt, sint... To ord som beskriver noen som er butthurt. Sint? prøv oppgitt For faen, kan dere 2 ikke fjerne alle jævla quoter i samtalen? Er dritirriterende å se at jeg har 15 nye sitereringer. Det gjør meg ikke glad. Endret 20. august 2012 av Bundy 4 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Motiverende å høre på her man sitter opp til halsen i inkassokrav, masing om husleie, og generelt bare ett hav av drit. Tviler dog på at gangsta gibbs gidder å stresse over sånne ting, Its all Cognac, g'g'git gone. Endret 20. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Er jo du som virker sint.. Kanskje du har den tiden i måneden og er litt butthurt pga surprise buttsechs ? Hnnng! Nå begynner du med navnekalling. Å fy så sint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå