Bruker-33331 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg er 21, har lappen. Og jeg tenker ikke på giring engang. Det bare skjer automatisk. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Må vel bare øve seg. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg synes det er hyggelig og ha bil og lappen Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det synes jeg og. Enda hyggeligere er det når man skal la noen som aldri har kjørt før, få prøve seg bak rattet. Resulterer i at bilen hopper kansje 5-10 meter på parkeringsplassen, før "sjåføren" slipper alt av gass og ratt og nekter og kjøre mer. Haha! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Husker jeg øvelseskjørte med en venn av meg, clutchproblemene er ikke skummelt. Det er det å ikke kunne beregne avstanden til autovernet, og panikken når vi kommer til et kryss, som er skummelt. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg er 21, har lappen. Og jeg tenker ikke på giring engang. Det bare skjer automatisk. Hva er problemet? Problemet er at jeg skjønte ikke hvordan han kunne være 21, og eventuelt ha øvelseskjørt i flere år og likevel tenker på giring/ sliter med det. Men hvis han nesten ikke har kjørt ennå, så skjønner jeg det mer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Da skjønner jeg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Stemmer. Det går greit, mangler bare automatikken. 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Bakkestart, ikke en bil å se i en 70 meters radius, og den som var rundt 50 meter fra var parkert. Min andre bakkestart noen sinne, så bilen begynte å gå bittelitt bakover, da presterer mamma å gå i panikk modus og kaste seg over brekket og røske det bakover. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Stemmer. Det går greit, mangler bare automatikken. mhm Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Bakkestart, ikke en bil å se i en 70 meters radius, og den som var rundt 50 meter fra var parkert. Min andre bakkestart noen sinne, så bilen begynte å gå bittelitt bakover, da presterer mamma å gå i panikk modus og kaste seg over brekket og røske det bakover. Det er ikke HVER gang bilen ikke triller bakover i bakkestart hos meg heller, tror det er sånn med de fleste. Tror ikke det går rett oppover med henne heller hver gang hun bakkestarter. Gjør det samme du, da, neste gang. Kast deg over brekket neste gang hun gjør noe feil, og si "jeg skvatt visst litt". Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Kommer jo helt an på stigningen på bakken. Dog, er du erfaren, så vil du klare bakkestart uten noen som helst rulling bakover (nærmest). Bare vær jamn med clutch og gass. Mamma er helt lik. Får panikk for ingenting. Er en grunn til at jeg bare kjører med pappa. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Kommer jo helt an på stigningen på bakken. Dog, er du erfaren, så vil du klare bakkestart uten noen som helst rulling bakover (nærmest). Bare vær jamn med clutch og gass. Klart det. Jeg uthevet i din post, poenget i min egen. Er jo ikke sånn at jeg triller en meter bak i en bakke med 2% stigning.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Dårlig smak eller ei, han har et lite poeng. Clapton gjorde det relativt bra i Cream, hvem kan vel glemme "sunshine of your love". Resten er ganske på tryne. Ting som er hyggelig for meg derimot, er mulig kinotur i dag. Nåh, jeg digger det meste av solomaterialet hans. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Håndkokte engelske potetgull. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Har hatt en helt fantastisk sommer. Først de to siste ukene jeg har holdt meg sånn noenlunde hjemme for å kose meg med litt serier og familie. For det første så har jeg reist en del; Mallorca, Spania Berlin og Dresden, Tyskland Praha, Tsjekkia Bratislava, Slovakia Wien og Innsbruck, Østerrike Liechtenstein og Zürich, Sveits Milano, Roma og Ancona, Italia Hvar, Split, Trogir, Stari Grad etc, hadde en yacht som seilte rundt så og si det meste av Kroatia. Har vært på et titalls hytteturer med masse venner. Fikk meg også en sommerflørt som har tatt resten av tiden min. Håper neste sommer blir like gudd!! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg er 21, har lappen. Og jeg tenker ikke på giring engang. Det bare skjer automatisk. Hva er problemet? Når jeg var 16 år og 2 måneder uten lappen så kjørte jeg uten å tenke på giring Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Jeg er 21, har lappen. Og jeg tenker ikke på giring engang. Det bare skjer automatisk. Hva er problemet? Når jeg var 16 år og 2 måneder uten lappen så kjørte jeg uten å tenke på giring Det er ganske greit å gire innimellom. Er du slik som Jarle fra Åpen Post? 2:07 Endret 19. august 2012 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Å brainstorme, for så å skrive direkte av i notatblokk. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Kommer jo helt an på stigningen på bakken. Dog, er du erfaren, så vil du klare bakkestart uten noen som helst rulling bakover (nærmest). Bare vær jamn med clutch og gass. Synes det er greit å bruke brekk i de aller fleste bakke-start situasjoner, ikke fordi det er noe problem og kun bruke gass og clutch, men fordi det er snillere mot de stakkars clutchenskivene. Endret 19. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå