Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Dessverre er alle de "kule" her blitt sossete av seg. Bling i øra, evig mye tanning, tjener fett etc som advokater, eiendomsmeglere, leger osv. Lenge leve.

De andre er gift og har unger og har gått yrken og tjener nok sånn sett.

 

Så har vi meg. Jeg jobber i lokalavisa via NAV og tjener 12.000 i måneden. :p

Og ingen av vennene mine fra den tiden kommer heller. De er enten offshore på jobb eller ditcher det hele for PL eller Pstereo. Dårlige greier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessverre er alle de "kule" her blitt sossete av seg. Bling i øra, evig mye tanning, tjener fett etc som advokater, eiendomsmeglere, leger osv. Lenge leve.

De andre er gift og har unger og har gått yrken og tjener nok sånn sett.

 

Så har vi meg. Jeg jobber i lokalavisa via NAV og tjener 12.000 i måneden. :p

Og ingen av vennene mine fra den tiden kommer heller. De er enten offshore på jobb eller ditcher det hele for PL eller Pstereo. Dårlige greier.

He! He! He! Hu!! Hu!! Hey!! Hey!!

Lenke til kommentar

Det kommer aldri til å skje her i gården! :p

Bruker bare android image editor + imgur-app.

 

Plukket bærene med egne hender, vil ikke legge naturen for skam ved å bruke instagram.

Jeg håper skjeen også kommer rett fra naturen. Har hørt plast vokser på furutrær.

Du vet ikke om det er en skje eller en gaffel. Ikke hopp til konklusjoner unge mann!

Lenke til kommentar

Du vet ikke om det er en skje eller en gaffel. Ikke hopp til konklusjoner unge mann!

Du har rett. Beklager. Kanskje bærene også bare er klinkekuler? Kanskje hele bildet er en illusjon? Kanskje hele livet mitt er en illusjon?

Du har gitt meg et nytt perspektiv på livet. Jeg har bestemt meg for å gå i kloster.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Endelig helg!

Nå skal jeg lage meg en herlig middag og nyte stillheten.

 

EDIT: Holy..

Pommes frittes krydret med pommet frittes krydder, basilikum og litt soyasaus, stekt i rapsolje og løvbiff penslet med pesto sammen med Bearnaisesaus. :eek: Orgasme for smaksløkene.

Endret av Cakenommy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Glad, lettet og generelt godt humør.

Why?`

 

En rolig natt etter jobb, ble ikke fullt så rolig likevel, siden jeg likevel skulle hente foreldrene mine inatt.

Så var jeg sjåfør for to jeg gikk på skole med før.

Første gangen jeg møtte på sivilsnut, lå i ca 100 km/t i 60 sone, kremt (Var ingen trafikk). Men ble ikke stoppa siden snuten var for opptatt av å ta to smårips på sykkel. Hadde lagt merke til de ganske tidlig, så fikk satt ned farten før de la merke til meg. Fikk også cash av vennene til foreldrene mine. Nå kan jeg kjøpe meg lunsj på jobb med god samvittighet, og kanskje en pakke røyk. HIhi.

 

Er også moro når man henter noen kjente i sentrum, så står noen som hater deg grenseløst pga sjalusi og tap av evne til å komme seg videre som også trenger sjåfør, som er felles venn med de du henter. Da får du en jævla god latter!

 

Og, ja, jeg er godt forberedt på å få huden full av kjeft pga kjøringa mi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah, varmer opp til gjenforeningsfest med ungdomsskolen med El Caco, Seigmen, Moonspell, Korn, Clapton og Animal Alpha. Nerver fra helvete.

 

Oi, der var det mye dritt.

Men vi vet jo at du ikke eier musikksmak, gutt.

Dårlig smak eller ei, han har et lite poeng. Clapton gjorde det relativt bra i Cream, hvem kan vel glemme "sunshine of your love". Resten er ganske på tryne.

 

Ting som er hyggelig for meg derimot, er mulig kinotur i dag.

Lenke til kommentar

"glad"

Du burde lære Kakemot å kjøre.

Pølsevev. Bortsett fra at jeg nesten kjører av veien når jeg girer fordi jeg ikke klarer å konsentrere meg om to ting samtidig, så er jeg egentlig en elendig sjåfør som burde holde seg unna veien og ikke tyvlåne mammas bil en gang til.

 

 

Lær meg å kjør plz

 

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Han har ikke lappen engang.

 

Det har ikke du heller. Det betyr likevel ikke at verken du eller han ikke har kjørt.

 

Har øvelseskjørt med mamma til butikken fire-fem ganger.

Tyvlånt bilen og kjørt samme strekning en gang.

Og kjørt på åpen parkeringsplass for å lære basics.

 

Da, så. Så du var 21, så tenkte at du hadde kjørt en stund, men du har vel kanskje ikke trengt lappen før nå eller noe..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...